Recenze (565)
Far Far Away Idol (2004)
American idol po šrekovky, ale moc to nevyšlo. VIDENÉ 2x
Shrek in the Swamp Karaoke Dance Party (2001)
Perfektný bonus k filmu. VIDENÉ 4x
Černočerná tma (2000)
Vinovi dieslovei táto úloha úplne sadla. Dobré prostredie a celkom zaujímavý, aj keď nenáročný dej. Atmosféra zapadá do tohto filmu parádne. VIDENÉ 1x
Útěk na Horu čarodějnic (2009)
Nenáročný a oddychový film. VIDENÉ 1x
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Pôvodný film som nevidel a podla obrázkov ho asi ani nechcem vidieť, ten teda lákavo nevyzerá a tí čo tvrdia že je lepší tak sa len tvária múdro, aby si dokázali aký sú to filmový fajnšmekri. Tento film mi úplne stačí a je dosť dobrý. Aj keď mi nesedel ten rýchly koniec. Presne toto by si ludstvo zaslúžilo, ale bez toho happyendu. VIDENÉ 1x
Chata v horách (2012)
Nic moc som nečakal. Ale bolo to zaujímavé, aj ke´d mi chvílu trvalo prísť na to, čo tam tí čuráci za monitormi vlastne robia. A parádne krvavý záver s kopou známych hororových tvárí. Ale s tohoto sa dalo urobiť ešte viac. Dúfam že nejaké to pokračovanie bude. VIDENÉ 1x
Kung Fu Panda slaví svátky (2010) (TV film)
Krátke a jednoduché. VIDENÉ 1x
Ztracená budoucnost (2010) (TV film)
Prechádzka "Bobromira" z dvoma "plájbojmi"a jednou "šťabajznou", ktorý sa naháňajú za nejakým "koksom". Zábava jak svina. VIDENÉ 1x
Kouzla filmových maskérů (2011) (pořad)
Tak tento pořad si ma získal vďaka tým nádherným hororovým maskám.
Vánoce naruby (2004)
U mňa priemer. Ale neviem či to bolo len tou vianočnou atmosférou, alebo sa to celkom dalo príjemne stráviť. VIDENÉ 1x