Oblíbené filmy (10)
Requiem za sen (2000)
Donnie Darko (2001)
Moulin Rouge (2001)
Temný rytíř (2008)
Cesta do fantazie (2001)
Fontána (2006)
Pink Floyd: The Wall (1982)
Perfektní spojení hudby a obrazu. Další slova mi došla.
Labyrint (1986)
Hvězdný prach (2007)
Dogville (2003)
Zpracování toho filmu, s veškerou svojí komorností, k němu naprosto sedne. Volnější začátek s následujícíma psychoscénama, nad kterýma mi zůstal rozum stát. A ten závěr... Myslím, že pár desítek minut jsem po filmu jenom seděla a čuměla tupě na obrazovku počítače. Ale když já mám tyhle psychárny melancholický a depresivní hrozně ráda. A Dogville jim zatím kraluje.