Recenze (27)
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Nic horšího jsem ještě neviděla. Úchylná online seznamka.
Sviňky (2009)
Zničující, depresivní, brutální a vysoce originální drama, které díky problematice, kterou se film zaobírá nikdy nechci znovu vidět a přesto vím, že kvůli jeho kvalitám se znovu podívám. A asi ne jednou... Na celém filmu je skvělé to, že i náznaky stačí, aby vše působilo ještě mrazivěji a surověji, než by ve skutečnosti mohly působit přímé záběry. A opravdu smekám před mladičkým hlavním hrdinou.
Ahoj, Terezko (2001)
Velmi uvěřitelný a realistický snímek o mladé holce, která sama ještě nemůže vědět kým vlastně je a co od života čeká. A tak hledá, zkouší, nechává se strhnout davem. Však to všichni známe. Možná vás nic nepřekvapí, ale rozhodně vás tahle černobílá, depresivní psychologická hra strhne s sebou a nenechá vás v klidu do poslední minuty. Opravdu zdařilá podívaná od velmi nadaného režiséra.
Kuky se vrací (2010)
Kuky se vrací je velice milý a roztomilý film, který musí potěšit diváka jakékoliv věkové kategorie. Chvilkami jsem si připadala jako bych sledovala Tima Burtona a jeho nový snímek. To prostředí, ve kterém se většina děje odehrávala a ty perfektně zpracované loutky. Opravdu nápadité! Také se mi velice líbila ta fantazie, která byla ve filmu vyobrazena, vzpomněla jsem si na své dětství a oblíbené hračky, jak jsem obrečela každou ztrátu svého plyšáčka a jak jsem si vymýšlela před spaním příběhy o tom, kam se mí oblíbenci dostanou. Úžasné, tleskám!
Los ojos de Julia (2010)
Španělská delikatesa, která vás rozhodí z normálu! Smekám před každou minutou filmu, protože každá měla své opodstatnění a patřičné místo. Jsem nadšená a vystrašená... a tak by to po správném hororu/thrilleru mělo být!
Trust (2010)
Všichni jsme po celý život upozorňováni na to, jak je internet nebezpečný, hlavně tedy chatování mezi lidmi, kteří se vzájemně neznají. Já byla taky taková a nemyslím si, že jsem jediná. Všechny holky jsou zvědavé a to se nezmění, stejně tak jako se nezmění choutky některých jedinců. Pár věci v ''Trust'' mi přišlo trošku přitažených za vlasy, ale když to opomenu, tak je to celé vlastně realita, která potkává všechny a pořád a jen tak z našich životů nezmízí. Ale k filmu. Byla jsem nadšená výkonem hlavní hrdinky, její emoce a podání malé holky, která si naivně myslela, že potkala svou první osudovou lásku byla tak opravdová, že jsem žasla. A čtrnáctileté holky naivní prostě jsou, neoznačovala bych hrdinku zrovna za ''krávu''. Dodívali jste se vůbec na konec?
Películas para no dormir: Para entrar a vivir (2006) (TV film)
,,Tři pokoje, dvě koupelny, vybavená kuchyň.. Velmi světlý dům. Dokonalý pro rodinu. K pronajmutí. '' Bože, to bylo něco. Vyklepaná, vyděšená... film účel splnil, možná více nežli měl. Smekám, klaním se a odteď se budu vyhýbat žlutým pláštěnkám. :)
Películas para no dormir: La habitación del niño (2006) (TV film)
Povedená záležitost, která vás nenechá chvíli v klidu,, napne vám nervy na maximum a možná vás donutí začít přemýšlet nad tím, kdo žil před vámi v domě nebo kdo že tam vlastně žije teď... Jsem vystrašená a nadšená. Konec byl opravdu perfektně zpracován. Rada pro ostatní : ,,První půlka se zdá možná trošku nudná nebo plná již známého klišé, ale nevzdávejte to a dodívejte se. Nic podobného se mi do rukou ještě nedostalo.'' Španělé se pomalu, ale jistě stávají mistry duchařiny!
Insidious (2010)
Od ''Insidious'' jsem čekala hodně a nebojím se tvrdit, že mi bylo naservírováno ještě víc. Dostala jsem 103 pěkně duchařských minut , jež byly do sytosti naplněné lekavými scénami, u kterých jsem se opravdu bála a atmosféry, která se dala krájet... K tomu všemu jsem sebou cukala i v momentech, kdy to zřejmě nebylo nutné, svírala jsem pěsti a modlila se, aby vše dopadlo jako v nějaké fantasy pohádce. Chyba.. Výsledek je natolik překvapující, že jsem padla na kolena a doufám v druhý díl. Jsem vystrašená jako už dlouho ne. Opravdu nevšední a kvalitní zážitek.
Hon na čarodějnice (2011)
Atmosferický skvost, který nabízí velice lákavou tématiku, skvělou hudbu a opravdu poutavý děj. Konec byl sice malinko přehraný a trošku mimo, ale co.. U fantasy tohle bez těžkého srdce dokážu odpustit a s velkou radostí. Jen těch vlků mi bylo líto... Nicolas Cage mě pro jednou zase mile potěšil. :)