Recenze (54)
Gaeineui chwihyang (2010) (seriál)
Ye-jin Son, tahle krásná a velmi talentovaná herečka je bezesporu pro nás kluky hlavním důvodem, proč tento seriál sledovat. Svou postavu zvládla (opět) bravurně. Park Gae In jsem si zamiloval hned v prvních minutách a každý díl jsem si opravdu vychutnal. Teď už mi nezbývá nic jiného, než jen poslouchat (mimochodem výborný) soundtrack a vzpomínat na těch krásně strávených 16 hodin plných radosti, smíchu, ale i pláče. Těším se, až se na to někdy v budoucnosti opět podívám. Za mě je to jasných 100%. ... Monroeova předpověď počasí na zítra: Mé první setkání s korejským seriálem dopadlo tedy na výbornou. A i když se na seriály skoro vůbec nedívám, vím, že jsem s korejskými doramaty rozhodně neskončil.
Maraton (2005)
"Jen v Koreji" :-) .... Kinematografie této země mne nikdy nepřestane udivovat.
Vyhlídka na vraždu (1985)
Roger Moore posedmé a naposledy v roli britského agenta 007. Musím říct, že i když už zdaleka nebyl nejmladší, tak se mi líbil v každém díle a jsem velmi zvědavý, jak se s takto vysoko nastavenou laťkou vypořádá Timothy Dalton. ... Jinak samotný film se docela povedl a Christopher Walken byl parádní záporák :)
Ossakhan yeonae (2011)
Nesnáším horory a musím říct, že jsem se místy opravdu bál. Pan režisér však servíruje všechno tak dokonale, že mě ani nenapadlo, abych se na ten film nedodíval. Naopak, vychutnával jsem si každou minutu, smál se, zakrýval si oči, i uronil nějakou slzu pro hlavní hrdiny. Nemohu tedy jinak, než tento Hwangovo režisérský debut ohodnit pěti hvězdičkami ........ P.S: Mít holku jako Ye-jin Son, asi bych ty duchy a nehody také nějak skousl:-D
Keulraesik (2003)
To jsou prostě Korejci. Člověk si pak říká, zda vůbec udělal dobře, že se na to podíval:-).... Pokud by ale někoho odrazovala delší stopáž, pak věřte, že film s Ye-jin Son není nikdy dost dlouhý. Té bylo v době natáčení pouhých 21 let a její výkon, stejně jako hudba a režie, je naprosto dokonalý.
Dracula (1992)
Jako jeden z mála lidí na těchto stránkách jsem ovlivněn předlohou a musím říct, že se to Coppolovi opravdu nepovedlo. Pan režisér si to měl nejdříve přečíst než na začátek napsal " Bram Stoker's Dracula". A autor scénaře by taky zasloužil kůl do srdce. Jedině snad herci, (i když hrají úplně jiné postavy než jaké jsou nám popisovány v knize), odvádějí skvělou práci. Jejich výkony ale nijak nemohou zmírnit mé zklamání, a já to prostě na více než na dvě hvezdičky nevidím.
Vzpomínky na lásku (2004)
Ať chcete nebo ne, tento film ve vás zanechá hlubokou stopu a já mohu z vlastní zkušenosti říct, že první dny po zhlédnutí se bez alkoholu témeř neobejdete:-).
Planeta opic (1968)
Úžasná podívaná. V dnešní době už možná závěr filmu tolik nepřekvapí, přesto je tento film v žánru sci-fi jeden z nejlepších a já už vím, jakou knihu příště hledat v knihovně.
Neprůstřelný mnich (2003)
Ach jo:-( .... Tohle přece Karel Roden ani Yun-Fat Chow neměli zapotřebí .
Jáma a kyvadlo (1961)
Když si pouštíte tento film s očekáváním filmové adaptace skvělé hororové povídky, tak ani výprava, ani hudba, ani herecké výkony vás od pocitu zklamání nezachrání. Edgar Allan Poe napsal úžasnou povídku, která by se dala zfilmovat lépe. Ale jak vidím na základě zdejšího hodnocení, většina ji asi stejně nečetla:-)