Recenze (80)
Pee-Weeho velké dobrodružství (1985)
Film o magorovi neskutečného kalibru, pobaví a pozvedne ego, každého (trochu) magora i nemagora. Každého vtáhne do dětských let a navábí na dělání blbinek. Doprovod typické Burtonovy hudby jasně utrvzuje, kdo je režisérem. Avšak namísto temných barev trochu překvapuje až kýčovitá barevnost. Přesto je to velice vtipné a neobvyklé.
Poznáš muže svých snů (2010)
Tradiční rozjímání nad nejsložitější záhadou v lidském životě - vztahy. Ve filmu geniálně paradoxuje a celkově na mě působil velice příjemně. Zase mě pohladil na duši, bizardními osudy, které mají jedno stmelující pravidlo. To jest, že člověk nepotřebuje nic víc, než má, ale uvědomí si to, až po chybném rozhodnutí.
Lepší už to nebude (1997)
Jedním z filmů, které můžete vidět pořád dokola a pořád vás to bude bavit..
Co je nového, kočičko? (1965)
POvašuji to za slabší věcičku, má to předvídatelný děj. Ale jedno se tomu neupře - je to věčné téma, láska vs. chtíč...whatever..:)
Všemocný (2011)
Jasný důkaz toho, že všechno zlé, je pro něco dobré a naopak...všechno je chemie..:)
Útok na věžák (2011)
Mě se to osobně moc líbilo...co lepšího by se děckám s panelákového sídliště mohlo přihodit, než takový vesmírný masakr bejsbolovou pálkou a silvestrovskými dělobuchami....good idea, good realization..
Rango (2011)
Animáč jako dlouho žádný, příběch chameleona a jeho životě v drsné scenérii. A k tomu Johnyho hlas..palce nahoru všemi deseti..:)
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Tento anglický seriál mě totálně nadchnul, dozvěděla jsem se o něm teprve nedávno. Ale dozvěděla..shlédla,...zasmála nad tragikomedií života v "zemi zaslíbené" vs. naněcosihrající angláni...great*****
Perníkový táta (2008) (seriál)
Tady se ukazuje, čeho je člověk schopen...
Dostaň ho tam (2010)
Tak tady u toho jsem se fakt od srdce zasmála....proč jo? ale pro ne?