Poslední recenze (91)
Hellboy: Královna krve (2019)
vůbec jsem nepochopil, proč vlastně tenhle film po předchozích Hellboyích vznikl. Že nenavazuje, zcela OK, je několik verzí Spider-mana a je to OK. Jenže tohle je pro mě jedno velké zklamání...
X-Men: Dark Phoenix (2019)
S Marvelem to jde z kopce...
Nepřesaditelný! (2017)
4 hvězdičky. Protože téma je tak zajímavé a z dokumentu to sálá, že by se dalo dát i 5. 4 hvězdičky, protože v dokumentu jsou momenty, u kterých nevěřícně kroutím hlavou, co tam vůbec dělají, a mám chuť jít s hodnocením níže...
Poslední deníček (1)
CINDY films
můj oblíbený animátor Pepa Prokop a jeho CINDY films (například) zde: http://www.youtube.com/user/PepaProkop