Recenze (361)
Neznámý (2011)
Už jsem viděla hodně obdobných filmů, neobjevilo se nic nového. Ztráta paměti, hledání pravdy, jeden větší zvrat, záchrana lidstva event. jednoho člověka, za pomoci krásky v nesnázích. Celý příběh. Tečka. Tento má pěkný obal, dobré herce. Dá se na film koukat, ale zapomene se na něj za chvíli.
Obhájce (2011)
V poslední době se nějak častěji koukám na thrillery - asi to jaro ve mě evokuje temnou náladu :-) Ne dělám si legraci. Ale možná proto, že romantické filmy nejsou v poslední době nic moc. A tento kousek mě opět přesvědčil, že dobré filmy se stále pořád dělají. A ač nejsem fanouškem Matthew McConaugheye - nemám ráda ten jeho obličej stále bez mimiky. Ale tady je fakt dost dobrý....
Ocelová pěst (2011)
Velmi příjemné překvapení. Nahráno akorát na city, akorát na akci , se vším tak akorát. Líbilo se mi to .
Partička (2011) (pořad)
improvizace -někdy povedená, někdy ne ... většinou se velmi dobře bavím. Jen tak vypnout mozek a bavit se .. a to se daří ..
Pařba v Bangkoku (2011)
Nemám ráda pokračování úspěšných filmů - většinou se nevyvedou. Tento je zářivý příklad, na základní vtipné pointě jedničky se rozvíjí stejný příběh ... a .. NIC. Mám pocit, že mu vše chybí, myšlenka, vtip, šarm. NIC. Celkem zklamání. Ale tři hvězdičky, kdybych neviděla první díl a nelíbil by se mi, tento jako jednička by mě přeci jen trochu pobavil.
Sanctum (2011)
No - nic moc bych řekla. Takový film, který už tu tolikrát byl - jen v jiných variacích - horolezci, jeskyně - hledání cesty zpět. Přitom si hrdinové řeší své vztahové problémy. Jeden dobrý a skvělý, kterého nechápou, a jeden padouch. A tak tomu bylo i zde. Líbilo se mi prvních 15-20 minut, do doby zatopení jeskyně, pak už to bylo zcela předvídatelné.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Mě se zase veškeré zpomalované a zdetailizované scény líbily. Bavila jsem se, koukala na všechny ty zpomalé scény a bavila se. To je hlavní.
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Zábavné, příjemné a milé. Vtipné, vtipné, vtipné. Úžasný mimozemšťan a bohém Paul, skvělý a nepřekvapený Greame, skvělý překvapený a zahanben vlastním tělem Clive. A pozor konečné rozuzlení a nástup Sigourney Weaver, na to stojí si počkat. Budu se muset podívat ještě jednou,určitě mi spousta hlášek ještě utekla.
Šmoulové (2011)
Šmouly mám ráda. Jako celovečerní animák mě však zklamal. Šmoulové měli zůstat doma a ne cestovat do světa lidí.
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
No tak to byl velký průšvih ... už nikdy !