Recenze (154)
Blbý a blbější (1994)
Najlepši Carreyho film! Velmi príjemné..ako stvorene na nedeľnajší vianočný oddych...Forget about Ace Ventura...Forget about The Mask! Dumb and Dumber is the best comedy of all the time!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
TENTO FILM ROZHODNE STOJI ZA VIAC AKO JEDNO POZRETIE! JEDEN Z NAJLEPŠICH WESTERNOV AKE SOM KEDY VIDEL! VTEDY NA ZAPADE SA PODLA MNA NECHYTA ANI NAHODOU! V TOMTO FILME JE TOHO OVELA VIAC!
Casino (1995)
SUPER FILM ALE K PLNEMU POČTU MI TAM VADI PAR VECI! MOHLO BY TO BYT O POLHODKU KRATSIE A TIEZ TO ROZPRAVANIE HLAVNYCH HRDINOV DO PRIBEHU ZACNE PO HODINE LIEZT NA NERVY! NORMALNE DIALOGY TAM SKORO VOBEC NIE SU!
Cesta draka (1972)
BRUCE LEE-2.MIESTO
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Arnie je tam fakt srandovny.
Čas zabíjet (1996)
Schumacher no.4! mam rád filmy z prostredia práva. tento film ma v rukave kopec hviezd a dobry scenar takže výhra je zaručena.
Četa (1986)
jablko nepadá ďaleko od stromu a rodina Sheenových si zahrala v dvoch podobných a vynikajúcich vojnových drámach...Otec Martin svoje prežil v Apokalypse a synček Charlie zase machruje v Čate...V podstate Čatu radím presne tam kde aj Apokalypsu...Je to vynikajúci filmu od vynikajúceho režiséra ktorý to natočil podľa svojich deprimujúcich spomienok...Má to dej a napätie sa dá krájať...Hlavne v scéne keď je Charlie na stráži! Úžasna scéna...Na konci filmu mate pocit akoby by ste vyšli z posilky...Dve hodiny budete napnutý ako struna na bendžu!
Dítě (2005)
pecka!
Do útoku (1987)
naivna klasika so starym dobrym Slyom!
Drak přichází (1973)
BRUCE LEE-1.MIESTO!