Recenze (20)
Ve jménu krále (2007)
Něco mi celý film chybělo..........jo vím, jakákoliv kvalita
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Skvělý obchod, dostanete přesně to co čekáte, žádné zbytečnosti kolem, prostě stará dobrá akce, které nic nechybí a vy se perfektně bavíte, přesně takhle by měla vypadat každá návštěva kina-dostanete, co čekáte.
Grave Encounters (2011)
Velice příjemné překvapení :)
Dokonalý svět (2010) (seriál)
Skvělá nadsázka, ale jen na nadsázce se seriál bohužel postavit nedá.
Warrior (2011)
Pro mě jednoznačně nejlepší film, co jsem kdy viděl. Objevuje se řada komentářů, že Brendan by neměl proti svým soupeřům šanci, ale popravdě řekněme si, dokázal by Andy Dufresne v Shawschanku vykopat tunel z vězení s tak malým kladívkem??
Daniel Landa - Večer s písní Karla Kryla pro Český národ (2004) (koncert)
Dvě hvězdy za texty Karla Kryla, za toho holohlavýho, pomrdanýho a vymaštěnýho čuráka bych musel dát odpad...
Rafťáci (2006)
Jedna hvězda za nymfu v podání Terezy Voříškové.
Volejte věštce (2008) (pořad)
Pět hvězd za NAZDAR TY SVINĚ.
Víkend (2005) (pořad)
Dvě hvězdy..jedna za Ray Korantenga a druhá za to, že se jedná o jeden z těch pořadů televize nova, které mají alespoň malé náznaky inteligence.
Lidice (2011)
Dal sem dvě hvězdy, jednu za konec, který se mi opravdu líbil a druhou za herecký výkon Karla Rodena..víc hvězd si však film nezaslouží ani omylem...potenciál, který film měl, nenaplnil ani z poloviny a tak se z tohoto snímku stala levná podívaná založená pouze na tragice historické události.