Recenze (864)
Lola běží o život (1998)
Nejlepší filmový videoklip všech (ano VŠECH) dob !!! Franka totálně rulezzz !!!!
Luz Maria (1998) (seriál)
Ti jihoameričané jsou asi skutečně vážně duchovně choří.
Mercury (1998)
Ještě že jsem na to kdysi nešel do kina.Pospat si můžu doma.
Muž se železnou maskou (1998)
Tak takhle zhovadit slanou legendu,to se fakt jen tak nevidí!Ani skvělí herci (s vyjímkou DiCapria samozřejmě) tomuhle průšvihu nijak nepomůžou.Trapas nad trapasy!!!!
Něco na té Mary je (1998)
Fakt supr sranda.Sice místy drsnější,ale snad nikdy to nepřekročí hranici dobrého vkusu,takže rozhodně doporučuji třeba místo trapných "prciček".
Nepřítel státu (1998)
Tak takhle hustý špionážní thriller se jen tak nevidí ! Bravo Tony Scotte !
Právo na lásku (1998) (seriál)
Preventivně.
Ronin (1998)
Doporučuji shlédnout bratrům Wachovským,aby viděli,jak má vypadat pravá a nedigitální automobilová honička.Navíc duo De Niro a Reno opravdu nemá chybu.
Skrytá vášeň (1998) (seriál)
Měla zůstat navždy skryta ve své domovské zemi,kde obyvatelé asi rádi konzumují takovéhle sračky.
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Jasně nejslabší ze všech Smrtonosných zbraní (co na tom proboha stálo přes sto milionu?!),ale mé zalíbení v této sérii mi nedovoluje dát nižší hodnocení než za 4.Doufám však,že tento díl už byl definitivně poslední.