Recenze (829)
Stan a Ollie (2018)
top
Francouzská akrobacie na českých letadlech (2017) (TV film)
top
Drahoušek k zakousnutí (2012)
Jedna afektovaná čoklistka + story kolem.
Pohádkové dívánky (1953) (pořad)
Nechapu, proc CT uz toto pro deti nedava, misto ruznych hovadin.
Cobra Kai (2018) (seriál)
top
Amityville - Dům hrůzy (1983)
Film fajn, závěr naprd. Lepší než jednička, horší než dvojka.
Kongo (1995)
Pohodovka. Moc mě nadchly ty přenosné klimatizace, které si člověk sebou vezme třeba i do stanu. To chci! ;)
Baywatch Nights (1995) (seriál)
Atmosfera devadesatkovych Los Angeles. Oddychovka. Tehdy nuda, z dnesniho pohledu ale serialek jako z jineho sveta. Bezvadny relax.
Dark (2017) (seriál)
Němci jsou marní.
Noční můry z temnot (2019)
fajn