Recenze (148)
Mama (2013)
Tak u toho jsem si fakt málem nadělala do kalhot. Fakt hsutý lekačky. Já osobně bych uvítala jiný konec, ale celkově za mě velmi dobrá podívaná pro milovníky hororů a tajemna.
Insidious 2 (2013)
Snad ještě lepší než jednička. Těším se na třetí díl, i když Wan bude jen producentem, tak uvidíme.
Insidious (2010)
Opravdu vydařená duchařina. Hltala jsem to od začátku do konce. Bylo fajn zas vidět pořádný horor. Z toho ďábla jsem fakt měla strach.
Princezna ze mlejna (1994)
Pěkný pohádkový příběh se spoustou vtipných hlášek a pěknýma písničkama. Já jsem malej ale šikovnej! :D
Ošklivka Betty (2000) (seriál)
Asi nejlepší telenovela, kterou jsem viděla. Nejlepší byl nasranej Armando :D
Vesnice (2004)
Zvláštní mystika, dost odstrašující izolace lidí. Ale místy mi to přijde přitažené za vlasy. Krásný soundtrack od Jamesa Howarda.
Šestnáctiletá matka (2005) (TV film)
Citlivě natočený dojemný příběh ze současnosti o tom co vše se odehrává v 16ctileté dívce, která skrývá před svým okolím své nejtíživější tajemství. Svým způsobem je film i poučný a ukazuje na častý problém v tomhle světě. Mladé holky otěhotní a kluk je nechá. Ony se pak rozhodují, jak dál naložit se svým životem a životem svého dítěte.
Zamilovaný Shakespeare (1998)
Krásný romantický film s příjemným nádechem poezie.
Slavík a růže (1967)
Krásně poetické a naprosto to odpovídá literární předloze. Ptáčka mi bylo moc líto.
Forrest Gump (1994)
Životní role Toma Hankse. Naprosto zaslouženě vysoce hodnocené dílo, které dá divákovi dvě a půl hodiny skvělých zážitků. A jinak život je jako bonboniéra, tlustým lidem nevydrží moc dlouho :D:D