Recenze (8)
Jimi: Hvězda stoupá vzhůru (2013)
Za hudbu dávám **, jinak mi přišel film o ničem, nudný a ke všemu má konec ve stylu: "tak teď to ustřihnem". Hendrix by si zasloužil víc :)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Naruta sleduji již dlouhou řadu let,téměř od jeho začátků, a musím říct, že mě to baví čím dál víc. Shippuuden trochu víc, jelikož je dospělejší, stejně jako jeho publikum. Děj je akčnější a Naruto o něco méně ukřičený :D Má velmi pěknou animaci a výborné soundtracky.Teď nezbývá, než se těšit na konec, o kterém již víme, díky manga předloze, jak dopadne. To zde ale vyzrazovat nebudu :D
Na hraně zítřka (2014)
Po Oblivionu je to pro mě druhé velké překvapení ve sci-fi žánru a ke všemu s Tomem Cruisem, který v poslední době předvádí výborný výkon a stále dokáže zaujmout. Prosím více takových filmů :)
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Ve své době nejlepší seriál, který rád shlédnu i dnes. A vše fungovalo i s náhradními, nebo zcela novými herci, což se často nevidí.
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
První řada ***, druhá řada ** třetí řada *, celkem za **. Škoda, že něco, co začalo na poměry českých seriálů dobře, skončilo až někde hoooodně hluboko v zapomnění.
Máme rádi Česko (2013) (pořad)
Musím souhlasit s uživatelem swamp. Překvapilo mě, jak moc negativně je tento pořad hodnocen. I když má tento pořad své mouchy, je to podle mě to lepší z české tvorby pořadů.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Netřeba komentovat. Jen poděkovat za realizaci geniální myšlenky :)
Jupiter vychází (2015)
Člověk jako já se musí po shlédnutí tohoto filmu pozastavit, jak je možné, že někdo dokáže vytvořit něco tak divného, jako Jupiter vychází, nebo Speed Racer a zároveň něco tak skvělého, jako Matrix, či V jako Vendeta (scénář). Tenhle film bohužel nezachrání ani Eddie Redmayne. i když bylo vidět. že se snažil :)