Oblíbené filmy (8)
Hačikó - příběh psa (2009)
Keith (2008)
Jana Eyrová (2011)
Nádhera, ten pocit který tento film ve mě vyvolal je naprosto úžasný. Celkové zpracování hudba i herecké výkony mě naprosto dostaly. Ač jsem byla z počátku k Mii skeptická, ted jsem až zaskočena svým předčasným soudem. A Michael? Klobou dolů, věřila jsem mu naprosto všechno a i když se stalo to co se stalo byla mi jeho postava o to milejší. Tento film se pohybuje mezi 5tkou mých favoritů a myslím že tam dlouho zůstane.
The Butterfly Circus (2009)
Vzpomínky na lásku (2004)
Nemám slov.....film který je doslova nabušený emocemi a přitom to člověku příjde naprosto přirozené.... 120%
Keulraesik (2003)
Zvlášť mě fascinovaly z mého pohledu zcela klasické scény, které byly upraveny tak, že mě pokaždé vyloženě dostaly a velmi příjemně překvapily. Například počáteční scéna...Sice je pravda, že po druhém shlédnutí mi přišel trochu zdlouhavý...a jak řekl golfista přistřižení filmu by výrazně pomohlo...a dotáhlo by to film k naprosté dokonalosti.....Ale i tak 90% ...