Recenze (203)
50/50 (2011)
Jedním slovem: "Paráda!"...
Vybíjená (2015)
Žádný film podle knihy Michala Viewegha nikdy nemůže být trhák a tento to opět dokazuje. Nejlepší na celém filmu jsou ňadra Simony Krainové a půvabná představitelka její "mladé verze".
Pevné pouto (2009)
Asi jsem zvrácený, ale tohle prostě nejsou filmy pro mě. Hledám pointu. Hledám děj. Hledám nějaký smysl celého dvouhodinového díla. A největší thriller pro mě bylo čekání, kdy už konečně bude konec!
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Je to Kapitán Amerika a pro něj já budu mít vždy slabost. Vynikající nadstavba prvního dílu a moc se těším na další!
Nymfomanka, část II. (2013)
Přesně jsem věděl, jak film skončí. Mnoho diváků bylo udiveno, jenže tam se snad ani jiný konec nevnucoval tak jako ten, který doopravdy přišel.
Czech Made Man (2011)
Příběh ze života. Tohle mě baví :-)
Ať žijí duchové! (1977)
Fuj tajbl ve spolek... Žampióny nadivané... Prostě klasika, která nezklame. Vždycky jsou toužil mít stejné auto, jakým vezla děcka na hrad Vlastimila Brodského. Paradoxně - jediná postava, která mi vadila byla Leontýnka, štvalo mě, jak je ukňouraná!
Sestry na Bahamách (2001)
Jedna hvězda za Ashley a jedna za Mary-Kate.. více na tom filmu ke koukání není..
Za humny je drak (1982)
Pořád nechápu, k čemu draci ty princezny vlastně potřebují...
Návštěvníci (1983) (seriál)
Už nikdy nikdo u nás nenatočí takový seriál. A možná ani venku ne..