Recenze (847)
Fargo (1996)
Veľmi vydarený film, skvelá atmosféra, dobre nalinkovaný dej, všetky postavy na jednotku a Buscemi ešte o čosi naviac.
Jáma a kyvadlo (1961)
Raz dávno, pradávno to dávali v TV. Pmätám ako hrozne som sa bál. Keď začala domnelá mŕtva volať na svoho manžela jeho meno, asi by sa vo mne krvi nedorezal. Teraz keď som si to pozrel, ktorýkoľvek večerníček má v sebe viac násilia a krvi. Ale pozrel som si to rád.
Insomnie (2002)
Al Pacino síce nie je môj favorit, ale toto mu sadlo. Dej má kvalitnú zápletku, záporáka hrá pre mňa nečakane Robin Williams. A tá severská príroda (Aljaška) má tiež čosi do seba.
Zatímco jsi spal (1995)
Sandra Bullock to hrá tak, že inak ako za 5 sa to nedá. Dej nasladlý, gýčovitý, ale Sandra to dokázala vytiahnuť na maximum.
Phobos (2010)
Od snímku som očakával viac. Efekty slušné, interiéry tiež, ale tú záverečnú pointu tvorcovia zbabrali.
Zpátky na frontě (2008)
Teno film ma dostal. Partia vykrádačov artefaktov z 2.sv.vojny sa omylom dostáva do jej diania. Veľmi dobre vypracované scény, poňatie vojny bez zbytočnej propagandy, niekedy až príliš rustikálne, dobrá dynamika deja. Filmu ťažko možno čosi vytknúť.
Ťomnyj mir (2010)
Tento film sa mi páčil, až na prihlúply záver. Ale koľko filmov ich má tiež obdobný. Páčila sa mi kamera, herecké výkony na slušnej úrovni. Dalo sa tomu "uveriť".
Kruh Osmi (2009)
Za hlavnú hrdinku, za úvodnú pesničku, za snahu o originalitu.
Pátý element (1997)
Dobrý scenár, skvelá vizualizácia, dej odsýpa. Willis i Oldman nemajú chyby. Keď som film videl prvý raz najviac ma rozosmial Ch. Tucker.
Čtvery Vánoce (2008)
Neznášam toho nesympatického herca, ktorý chce byť nasilu veľmi vtipným. Tu mu "vhodne" pomáha aj Reese. Je to taký humor a la Fantozzi