Recenze (27)
90 minut (2012)
Ano, vskutku pro silné a otrlé povahy - několik diváků odešlo ze sálu...hlavně divaček. Na surovost skandinávské kinematografie jsem zvyklá, ale tohle bylo tentokrát asi už zbytečně moc explicitní. Linie starého pána spíš patetická a nevěrohodná. U dvou zbývajících příběhů je jasné, že tyhle věci se dějou a není to nic pěkného. Oceňuji autentický kontrast zdánlivě spořádané domácnosti (až sterilně, což pro Norsko sedí) a emocionální nevyrovnanosti až vyšinutosti postav.
V Bruggách (2008)
Jen neumřít! A nezůstat navěky v těch zk**vených Bruggách! :)))
Muži, co zírají na kozy (2009)
Výborná satira!
Habermannův mlýn (2010)
Fakt síla! V tomto případě jdou stranou všechny technické nedostatky: nemá smysl je zmiňovat, poněvadž poselství tohoto filmu je především humánní; silný příběh, který se bohužel do jisté míry kdysi stal...
Single Man (2009)
Citlivé, zasněné, jímavé. Oceňuji hru s barvami. Bylo to sexy i romantické, bylo to smutné i zábavné, zoufalé i hravé, paradoxní i kritické...prostě jako život sám.
Útěk Eddieho Macona (1983)
Tohle byla fakt slabota a musím říct, že ani zapadající spartakova hvězda to nezachránila. Průhledné, předvídatelné situace, nedokonalé herecké výkony.
Hrozny hněvu (1940)
Pro mne je tohle dokonale psychologicky zvládnutý film, jak režijně, tak herecky. Pokud jde o zdlouhavost, na kt. někteří níže narážejí: to je otázka očekávání diváka. Každopádně se nejedná o oddechovku!
Lekár umierajúceho času (1983) (seriál)
Věčná škoda, že tento seriál už dlouho nereprizovali! Snad si to v ČT nebo jinde v dohledné budoucnosti někdo uvědomí a dočkáme se. Bylo by dobré, kdyby se s ním mohly seznámit i mladší generace.
Utrpení (1997)
Vynikající Nolte, Coburn i Dafoe. Výstižná ponurost a depresivní nálada amerického venkova, což jde asi ruku v ruce s tempem filmu.
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Bizarní, úchylný, občas mi vtipy nedocházely, ale u zbytku jsem se náramně bavila!