Recenze (67)
Musíme si pomáhat (2000)
Nezapomenuteľný záver!
Donnie Darko (2001)
Aké jednoduché a zároveň zložité je vnímanie udalostí odohrávajúcich sa okolo nás... CELLAR DOOR ...
Věc: Počátek (2011)
Prečo porovnávať ? Tento ani neurazil, ani nepotešil. That's all ! Obstojné 3 * !
Trust (2010)
Znepokojivý koniec... Žiaľ, takto to dnes chodí. Spravodlivosť je minoritnou víťazkou, hlúposť a naivita ľudí ju tromfne vždy a všade.
Candy (2006)
Menej naturalistický, ale o to viac precítenejší. Abbie a Heath odvážne konkurujú Jaredovi a Jennifer. Avšak Armfield < Aronofsky.
Divoši (2007)
Zobraziť niečo nepríjemné príjemným spôsobom a bez nadsádzky je vskutku náročné. To uznávam. Avšak, efektívne zobrazenie naturalizmu skĺbené s magickým realizmom dohromady platilo , žiaľ, len vo Wendynej pripravovanej hre, nie v celom filme.
Tři mušketýři (2011)
Aká tenká je hranica medzi humornými scénami a trápnou nelogickosťou ? Celé toto dielko je vlastne hľadanie odpovede na túto (neľahkú) otázku.
Pravidla moštárny (1999)
Päť hviezdičiek už len za herecký koncert mj. Michaela Cainea, nehovoriac o nevinnom Maguireovi, skvelom scenári a uchulahodiacej hudbe.
Vzpomínka na Titány (2000)
! Ak ste film ešte nevideli, nasledujúce riadky radšej preskočte ! :-) Milá rodinná podívaná, ktorá si zaslúži pozornosť. Už len kvôli presvedčivému výkonu Denzela, roztomilej malej neurotičke Hayden a celkovému zobrazeniu a atmosfére, kde politická situácia určite nepriala vzniku a prežitiu čierno-bieleho mužstva.
Útok na věžák (2011)
Podarená, zábavnými hláškami nešetriaca paródia paródií. Zábavné až do špiku fosforového zubu. Díky Oko Naslepo.