Recenze (49)
Monstrum - Příběh Jeffreyho Dahmera (2022) (série)
Hrozne dlouhe, zadne skutecne zabery pro predstavu, pouze fotky obeti na konci posledniho dilu.
Poslední souboj (2021)
Nechapu to vysoke hodnoceni, totalni nuda, krome toho samotneho duelu. Opakujici se sceny, nesympaticti herci do stredovekeho filmu. Scotta mam jinak vetsinou rad, po vizualni strance super. Skoda
Matrix Resurrections (2021)
Spis Matrix Reunion… nuda
Na prahu války (2019)
Dal jsem 30 utahanych minut. Kdyz clovek vi, ze to ma 3 hodiny, tak to nejde. A kdyby to alespon nebylo Anglicky… :(
K zemi hleď! (2021)
Jako komedie mi to moc neprislo, druha pulka byla uz trochu lepsi. Ale je to dost overrated.
Modré diamanty (2018)
Jednoduchej film, Neo prochazi Sibiri v tricku a sandalich, ale zima mu neni. Westernova hudba na vychode.
Mamon (2015) (seriál)
Jako dobry, original jsem nevidel. Hodne hipstersky interiery, supr obsazeni. Akcni sceny nic moc, prehnane strihane - obzvlast scena ve 'sklepe' v 5. dile a pak honicka v 6. Skalova trochu nesympaticka, mlada holka, co se snazi vypadat starsi, asi. :)
Věříte svému počítači? (2018)
Trochu znepokujici, ale tak to je...
Její případ (2005)
Super obsazeni, Sean Bean neumrel 😂
Orphan Black (2013) (seriál)
Jako dobry, 1. serie super, ale pak uz to podle me slo s kazdou dalsi dolu. Porad to samy. Skoncil jsem nekde ve 4. v polovine....