Recenze (6)
Ostrov (2023)
Za mě hodně nepovedená parodie na film s Harrisonem Fordem a Anne Heche, Šest dní a sedm nocí 🤷♀️
Kukačky (2021) (seriál)
Po dlouhe dobe velmi pekny serial. Opravdu skvele herecke vykony, az na Martina (Adamczyk). To bylo chvilemi opravdu zalostne a kvuli nemu jsem chtela dat hvezdy 4. Ale nakonec, bylo to snad jedine slabe misto tohoto serialu. Jinak scenar uzasny, vyborna hudba, vysledek necekany.... ostatni role opravdu neskutecne zahrane. Clocek to se vsemi prozival.... bohuzel, protoze tohle nechce nikdo zazit....
Hodinářův učeň (2019)
Jako Jana Plodkova byla skvela, asi z postav nejlepsi, jen nevim jestli do pohadky 🤷♀️ Urban me herecky nepresvedcil a ani mi nebyl sympaticky. Laura byla aspon moc hezka. Celkove se mi pohadka spis nelibila 🤷♀️
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Na pohadku to bylo fakt povedene. S ohledem na to, jake pohadky v poslednich letech vznikaji. Dialogy byly vtipne, pribeh hezky promysleny. Snad jen princeznu mohli najit taky u nas 🤷♀️
Andělé v Americe (2003) (seriál)
Nezlobte se na mě, ale jak muže mít tahle silenost 81%? Jasný, asi stejně jako muže bezpohlavni obluda soulozici někde v bytě vyhrát Oskara.... jako zvraceny je to oboje asi stejně. A já si od toho tolik slibovala. Za mě odpad!
Než jsem tě poznala (2016)
Člověk by nesměl číst knížku, aby nebyl zklamaný...kniha dávala tušit silný příběh. Možná pokus o odchýlení se od předlohy, trocha improvizovace a chybějící zásadní momenty změnily sílu příběhu....nevím....