Recenze (31)
Juliette a Juliette (1974)
Tak tohle je opravdu nuda ....tady se opravdu šláplo vedle
Snít můžeme vždycky (1991)
Výborný film o lidských hodnotách a změne v pravý čas. Tenhle film mám opravdu rád Prima ho dávala pod názvem Snílkové ,ČT ho teď reprízuje pod doslovným překladem "Snít můžeme vždycky"
Dablér (2006)
Velice příjemný klasický Veberovský snímek u kterého si odpočinete a pobavíte !
Yeonae soseol (2002)
Neustále se dokola opakující korejské melodramata.Mám "korejce" rád ,ale u tohodle bych se fakt nerozbrečel i když je to cílem tohoto snímku.škoda ,pro mě velké zklamání!!!
Základní instinkt 2 (2006)
...ubohé ,trapné .
Zlomené květiny (2005)
Dal bych do hodnocení o hvězdičku míň,protože jsem u toho málem usnul,ale díky Murrayovi dávám 3.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
hnuj
Aienji (2003)
Film je skuteně dobrý a moc moc dojemný,ale nemůžu se ubránit pocitu že většina korejských filmů je skoro na "jedno brdo" filmy typu Windstruck a A moment t remember jsou dle mě zatím nepřekonány-co se týče romantického žánru......
Jak sbalit super kost (2005)
Depadieuho mám moc rád,ale takovouhle slabotu a nudu jsem fakt nečekal!!!Zkrátka tenhle film ani není ani vůbec komedie....je to opravdu slátanina.kterou divák mohl vidět milionkrát v lepším a humornějším provedení.Jsem zvědavý jestli Intersonic koupí i jednu s poslednich komedií s G.D. BOUDU ,kterou režíroval Gerard Jugnot
Proti zdi (2004)
Zajímavý film s takových pro mě zvláštním až nefilmovým koncem .....Měl jsem pocit že už jsem to někde viděl . Ale líbilo se mi to 3+