Recenze (455)
Země nikoho (2001)
Až absurdní drama plné černého humoru ukazuje velení mírových sil jako špatný kabaret.
Dinosaurus (2000)
Počítačová grafika za těch deset let neskutečně pokročila. Pokročil i vtip animovaných filmů, takže se už dnes nemusíme hodinu a půl dívat na dinosaura romantika, který nemá jedinou charakterovou chybičku, ale bohužel také žádný smysl pro humor.
Kokosy na sněhu (1993)
Dnes už kultovní legenda, jejíž hlášky zná snad každý. Sanko, co to kouříš?...
Tmavomodrý svět (2001)
Hrdinský epos a mužích, kteří obětovali všechno pro svou zemi, která je pak za odměnu poslala do lágru. Film oplývá na české poměry fantastickými efekty, skvělými herci a bezchybnou Svěrákovou taktovkou. Nebýt totožného Pearl Harboru ve stejné době, tak je z Tmavomodrého světa legenda.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Dokonalý scénář, překvapivá zápletka a vynikající herecké výkony. To vše a ještě mnohem víc!
30 minut po půlnoci (2012)
Kathryn Bigelow možná ještě překonala laťku, kterou si nastavila svou Green Zone. Napínavý film o honu na jednoho z největších demagogů historie je také zajímavým náhledem do nitra CIA a jejich praktik. Asi to nebude práce pro každého...
Pařba v Bangkoku (2011)
Není to stejné jako jednička, je to o něco horší. Těch momentů, kdy by vtípek překvapil, bylo pramálo, ale stejně je to ideální film na nedělní kocovinu.
Absolvent (1967)
Nepřišlo mi to ani vtipné, ani napínavé. A ten závěr?!
Vrahem z povolání - Utrpení soudce Karla Vaše (2013)
Ten člověk je chodící zlo, protože tomu zlu sám uvěřil. Dle mého názoru je nad námi Vyšší spravedlnost, která má všechno to, co chybí lidským soudům. Je mi Karla Vaše líto, protože tento poslední a jediný důležitý soud bude mít nejspíš velmi těžký.
Štvanec IRA (2008)
Průměrně zpracovaný osud tuctového dvojitého agenta. KGB a CIA takových měly desítky.