Oblíbené seriály (5)
Banshee (2013)
Mr Inbetween (2018)
Policejní odznak (2002)
24 hodin (2001)
Odloučení (2022)
Po prvních třech dílech naprostá špička, nemám slov. Roky jsem takhle nebyl z nějaké show nadšenej.
Po prvních třech dílech naprostá špička, nemám slov. Roky jsem takhle nebyl z nějaké show nadšenej.