Recenze (131)
Velký závod (2013)
Milá a příjemná komedie pro celou rodinu. Hlavní hrdina je úplně obyčejný chlapík, který si moje sympatie získal hned na začátku filmu.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Krásnej film, vynikající soundtrack.Podle mě nejlpší role Bena Stillera.
Zlodějka knih (2013)
Moc krásný film, knížku jsem nečetl, tak nemůžu srovnávat. Na začátku jsem přemýšlel, kdo je vypravěč, byl jsem fakt překvapenej. Prostě paráda!!!
Vlk z Wall Street (2013)
Skoro 3 hodiny skvělé zábavy s fantastickým DiCapriem. Ani na chvíli jsem se nenudil!
Mládeži nepřístupno (2013)
Dávám lepší 2,je to spíš trapné,než vtipné,ale nemůžu říct,že jsem se nebavil. Nejvíc jsem se smál u irskej rarášků a proslovu trenéra basketbalu. Nelze to brát vážné,a tak si myslím,že to brali i herci,kteří si v tom zahráli.
Atlas mraků (2012)
Film se mi hodně líbil,ale budu to muset omrknout ještě jednou.
Poslední noc v Římě (2010)
Bylo to milé a pěkné soft porno. Pěkně se na to koukalo!
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Pro seriál jsem měl slabost a film mě úplně dostal. Ondra Vetchý alias Jirka Luňák byl boží!!!
Šťastný Nový rok (2011)
Americká verze lásky nebeské.Na jedno zkouknutí to ujde,a navíc mám rád New York.Jen škoda,že je to až moc americké.
Barbar Ronal (2011)
Tak tohle je nářez,bavil jsem se skvěle a některý hlášky byli fakt suprový,a závěrečná píseň taky nemá chybu. Líbilo se mi na tom všechno-od animace,postav,děje.... Opravdu povedený animák.