Poslední recenze (38)
Comrade X (1940)
Neviem koľko vzniklo podobných filmov pred týmto, ale rozhodne má u mňa plusové body za odvážnu politickú satiru a skvelý humor. Tým skôr, že v čase jeho vzniku bola krajina gulagov naktátko verným spolupáchateľom Hitlera. O 2 roky neskôr by už film pravdepodobne nevznikol, keďže Ríša zla sa núdzovo musela dočasne stať kamarátom západného sveta. Príbeh obsahuje niektoré podobné elementy ako Orwellov 1984 alebo iné dystopické diela. Musím tieť podotknúť, že Hedy ma tu svojím výkonom veľmi neoslovila. *8/10
Lištičky (1941)
Hĺbka postáv a príbehu, aká sa vidí v málo filmoch. Génius Wyler. *10/10
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Človek, ktorý obhajuje Putinovo Rusko, sa vyznačuje vedomou dobrovoľnou ignoranciou, prípadne zníženými kognitívnymi schopnosťami a príčetnosťou alebo vyslovenou podvodníckou, špekulantskou a zločineckou povahou. Zároveň u svojich ideologických oponentov veľmi často automaticky a ničím nepodložene predpokladá rovnakú pätolízačskú nekritickú oddanosť jemu nepriateľským politickým štruktúram, akú on prechováva k Rusku a Putinovi. *10/10