Recenze (1 153)
Tom a Jerry - Chuck Jones era (1963) (série)
No na první sérii to každopádně nemá, ale jinak je velmi povedená.
Tom a Jerry - Gene Deitch era (1961) (série)
Tato série je každopádně nejslabší. Ale myslím, že to neurazilo. Já si to také oblíbil.
Tom a Jerry - Hanna-Barbera era (1940) (série)
Tahle série prostě nemá a nikdy mít nebude konkurenci. Tohle vymyslet prostě musí být fantazie, jaká je v galaxii ojedinělá. Nejvíc srdcová záležitost.
Walker, Texas Ranger: Falešné obvinění (2005) (TV film)
Byl jsme svědkem něčeho vážně dementního :D A říkám si, co člověka vede k tomu, aby si v tolika letech dokazoval něco tak zoufalého. To nemá obdoby :D Chucku ty jsi fakt čurák :D
Star Wars Povstalci - Budoucnost Síly (2015) (epizoda)
Zase jeden z perfektních dílů.
The Mandalorian - Kapitola 4: Útočiště (2019) (epizoda)
Tak tu máme mírné zpomalení, zlehčení a už tu máme také kritiku. Na to nelze nic jiného říci než: Aby jste se neposrali. Jako ve filmech Star Wars také jsou slabé chvilky, tak musí být i tu. Pro mě, ale žádné zklamání. Naopak sice jiná atmosféra, ale pořád originální. Připomnělo mi to Bitvu o planetu Endor. Za mě stále 100%. A kritici běžte se léčit. Absolutně nedokážete ocenit snahu držet Star Wars universum na vrcholu.
Černobyl (2019) (seriál)
Je to jak jeden velký neuvěřitelný horor. Atmosféra plná napětí. Dlouho mě nic tak nevtáhlo do děje jako toto. Měl jsem pocit že se skutečně bojím. Smutné je, že se toto doopravdy stalo. Jeden z fatálních kroků lidstva k vlastní záhubě.
Star Wars Povstalci - Past na Lothalu (2015) (epizoda)
Zdá se, že první série byla taková rozehřívačka. S Darthem Vaderem to je ono!
Star Wars Povstalci - Požár napříč galaxií (2015) (epizoda)
Tenhle díl byl každopádně všech nejlepší
The Mandalorian - Kapitola 3: Hřích (2019) (epizoda)
No těch 30 minut má takové grády!