Recenze (393)
Father Ted (1995) (seriál)
Father Ted je jedním z nejlepších sitcomů, které kdy Irsko stvořilo a svět sledoval. Takzvaný Crazy humor zde dostává nové rozměry a laťka absurdnosti letí kamsi za craggy island. To co vás nenapadne se totiž většinou stane a to i tváří v tvář nepravděpodobnosti dané věci. Na otce Teda byla i moje představivost krátká a člověk občas velmi vážně přemýšlí o zdravém rozumu všech tvůrců. Jenže tváří v tvář fsktu že svět patří bláznům, se ani zde není čeho obávat a naprosto jasně se dá pochopit, proč je Father Ted tak oblíbený po celém světě. Tak se nebojte, vemte odvahu do hrsti a dejte si čajík, protože paní doylová je neodbytná. Doporučuji zvláštní pozornost, abyste neprobudili otce Jacka. :-) :-) Tohle je prostě špica irského humoru. *****
Indiáni z Větrova (1979)
Dle čtení zdejších komentářů zjištuji, že antikomunismus je stále in. Psali zde blbci, bydlící v nájmech s nejistou prací a absolutní otevřenost kterou film nabízí, oni neviděli. Indiáni z Větrova nejsou film "pouze" o chlapcích z dětského domova. Ukazuje komunikaci, která za jistých okolností fungovala a spoustě lidem to může přijít naivní. A co ? Dětství je o naivitě a snech. Je v něm čistota a upřímnost. To až svět dospělých z většiny z nás udělá uzavřené neosobní blbce.. Nejvíce vyzdvihuji psaní ministrovi a vypelichaného jestřába. :-) 5* a hotovo.
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
Velmi slabý odvar z pera pana Cimrmana..
Ostře sledované vlaky (1966)
To měl prostě asi dement Menzel ještě v hlavě naplivaný. Plus bonus: Pak že se oscar nedává za sračky..
Small, Far Away: The World of Father Ted (2011) (TV film)
Výborné ohlédnutí za nezapomenutelným sitcomem - Father Ted. Doporučuji všem, kterým se sitcom líbil. :-)
TGM: Talkshow Geni a Míši (2014) (pořad)
Talkshow, na kterou člověk prostě může narazit. Pokud nemáte rádi pořady Genzera, Suchánka a Ondry Sokola, vyhněte se mu v zájmu svého dobra. Pro ty ostatní jedna poznámka a varování zároven: Suchánek a Genzer zde svůj osobytý styl umocnují do nových rozměrů. Pro někoho neúnosné, pro mě pecka. :-) *****
Power/Rangers (2015)
Zvláštní věc.. SPOILERY: Už si nevzpomenu, kde jsem viděl podobně skládací meč. Každopádně to už někde bylo. Výslech je dělaný ve stylu kratasu - Mortal kombat - Rebirth. Vyvraždování hrdinů připomíná zase Strážce - Watchmen. Každopádně navzdory těmto faktům by zfilmování staré věci v tomto stylu nemuselo dopadnout špatně. Stačí se ohlédnout - Batmana, Supermana ani Spidermana jsme nebrali v kreslených podobách nijak vážně. A v té samé době jsme se dívali na Power Rangers, které jsme žrali i s chlupama. :-D :-D
Annabelle (2014)
Výčet chyb ? To by byl seznam na pomalu každých pět minut filmu. SPOILERY: Takže veškerý nelogický chování který začalo prakticky s filmem, dám bokem. Vyčtu tomu hnusu to, že Chuckie je nejen napínavější, ale i vtipně udělanej námět, kterej i pobaví a člověk nemá pocit, že se dívá na plichtu od Mattela. Samozřejmě neznámí herci. Kdo by do toho taky šel ? I když Afleka mohli po Argovi klidně ukecat. Navážení do satanistů a nádherný honění u církve nebylo cool co vím snad nikdy a jako satanistu mě to po všech těch tunách sraček v jiných filmech už prakticky ani nezaujme. Charles Manson byl sice defacto kokot, ale vzít takhle jeho jméno a jen tak na blind použít, je horší než zneužívání názvů jako jsou "démon" nebo "ďábel". Aneb - my už si zvykli. Vy na nás nikdy. Nazdar.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Dávám 2* za vedlejší produkt - vtipy o Chucku Norrisovi. :-D :-D Ruku na srdce - bez tohodle "počinu" by asi těžko vznikly. :-D :-D
The Making of Alien vs Predator (2004)
Tři hodiny dlouhý dokument o natáčení filmu Vetřelec vs Predátor. Podle mé přítelkyně zajímavější než film sám.