Recenze (1 011)
Chlast (2020)
MADS !!! K tomu očekávaně kvalitní režie mistra Vintenberga a máme tu hit. Čtveřice učitelů krizi středního věku, a to jak v práci tak doma, řeší dávkováním chlastu, což se neukáže jako dobrý nápad. A to můžou být rádi, že v Dánsku nemají české ceny, to by teprve koukali.
Sviňa (2020)
Je jasné, kdo byl předobrazem, ale pojmout to takhle primitivně a bez jakékoli invence ??? Doporučuji pro srovnání přečíst vcelku v Čechách neznámý slovenský román RIVERS OF BABYLON, geniání popis vzestupu gaunera a ještě k tomu mega vtipně.
Lovecraftova země (2020) (seriál)
Dobovka z 50tých let, sociální drama, realita rasismu, sci-fi, magie, sex, všechno dohromady. Divný a dobrý.
Letuška (2020) (seriál)
Místy vtipná bláznivá detektivka o letušce, která má problémy s alhokolem, pamětí a muži.
Božena (2021) (seriál)
K doplnění znalostí o době národního obrození dobrý, nebyli ti buditelé takoví suchaři. Vzhledem k tomu, že se předtím nic takového nenatočilo, oceňuji snahu pojmout to celostně. Pochopitelně nejvíc ve středu dění stojí sama Božena a nechápu, jak může někoho pohoršovat, že měla milence a sex.
K2 vlastní cestou (2020)
Ženská, co si bere do výškovýho tábora voňavku a krémy. Dokument o síle a vytrvalosti, dost vzdálený od chlapských machistických vyznání o "pokoření a dobytí hory". Tahle ženská leze, protože jí to baví a má v tom podporu doma. Respekt.
U mě dobrý (2008)
Další téma, které mimo naši hroudu vůbec nikoho nezajímá.
Sophiina volba (1982)
Důstojné zpracování kvalitní předlohy, jen věčná škoda, že hlavní roli nezískala Magda Vášáryová.
Hostinec „U kamenného stolu“ (1948)
Geniální zpracování skvělé Poláčkovy knihy. Plejáda známých herců ještě zamlada, hlášky typu : Sedí tam jak kocour na šifonéru.
Karolína (2021) (TV film)
Konečně dokument o někom, kdo není fyzická nebo psychická troska.