Recenze (1 011)
Bod zlomu (2015)
Tohle vidět pod vlivem THC, tak je po mě! Takovou ptákovinu svět neviděl. Číňani dostáli svému jménu, obrázky bez obsahu.
Hellboy: Královna krve (2019)
Vtipný.
Jalda, noc odpuštění (2019)
Až na podivnou praxi odpouštění zločinu rodinou poškozeného pro mě nebyl film v ničem šokující, standardní drama.
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Překvapilo mě, že to byla místy dost komedie. Nakonec mi došlo, že ztrátu dramatické linky nemohli nahradit jinou. Takže už vím, že je Jasse na Aljašce. Dost mě rušilo, že herec hrající blba Toda byl od pohledu o dost starší než v době natáčení seriálu, působil tedy jako nová postava.
Papírový dům (Netflix verze) - Série 1 (2017) (série)
Hodně postav, rychlá kamera, předvídatelný úspěch.
Tělo (2003)
Tarantino prostě není Polák.
Ženy v běhu (2019)
Nejnavštěvovanější film loňského roku ? Dala jsem tomu šanci a dokoukala to, stálo mě to hodně úsilí. Takovou snůšku naprosto nic neříkajících klišé a hezkých obrázků můžou pouštět každému bez potřeby použít mozek. Troška je proti tomu mistr dialogu.
Bikram: jogín, guru, sexuální násilník (2019)
Když někomu nevadí, že mu po zádech hopsá skoro nahý plešatý trpaslík...taky jsem byla na pár lekcích, kvůli licenci pojmenovaných jinak, sestava totožná. Místní požadavek, že není možné NIKDY opustit hodinu během cvičení, mi zaváněl poněkud manipulací. Dokument je zábavný i děsivý, nakonec pro hlavního slizouna nic neskončilo. Ženy, trochu sebeúcty ! Cvičení není všechno.
Aggressive Retsuko (2018) (seriál)
Komedie to rozhodně není. Brilantní popis kancelářského pekla pro ženy v Japonsku více ocení znalci tamních reálií.
Fauda - Season 3 (2019) (série)
Nejlíp psychologicky napsaná série a koncem, který Doron nikdy nezapomene.