Recenze (1 144)
Záskok (2020)
Jestli může být i naivita naivní, tak jsme to viděli tady v tomhle snímku. Hloupoučké, ale "výchovné". Přesně to, čím si chcete vylepšit páteční večer.
Dobrá čtvrť - Série 2 (2008) (série)
Pokroucené, podivné postavy a vztahy, to je to, co mi na tomto seriálu vadí. Ono je to svým způsobem svižné a příjemné na koukání, ale scénář nedokáže propracovat charaktery jako uvěřitelné a z masa a kostí. Jsou to takové karikatury sebe sama.
Tajná posedlost (2019)
Triviální triller, který bude nudit, i když ho budete sledovat jedním očkem u žehlení, proto doporučuji převázat oči obě a doufat, že vaše fantazie nedokáže vytvořit tolik klišé a průhlednosti jako páni scénáristi.
Zůstaň se mnou (2000)
Nuda v Brně.
Mákni! (2020)
Údajně Inteligentní, ale nemotorná osmnáctka v podstatně méně inteligentním a ničím výjimečném filmu maximálně tak na žehlení.
Princezna z cukrárny: Zase vyměněná (2020)
Jestli byla jednička hloupá, tak dvojka už je vyloženě pitomá. Aneb jak z převařených nudlí uvařit biftek....
Princezna z cukrárny (2018)
Celkově je to hloupý, bez děje, ani tu lásku jsem tu nenašla, i když všichni byli tak strašně zamilovaní.
Boží mlýny (2021) (seriál)
Viděla jsem první čtyři díly a kroutily se mi u nich prsty na nohou, postupně víc a víc. Asijskou růži už jsem nedala a bylo to asi dobře, protože i můj protějšek, který byl k seriálu od počátku vstřícný a shovívavý po zhlédnutí posledního dílu zklamaně pravil, že toto bylo teda opravdu slabší. Seriál je opravdu nepodařený počin, kde humor se zaměňuje s tupostí anebo tupost s humorem, těžko říct. Každopádně je to spíš k pláči než ke smíchu.
Rytmická sekce (2020)
Něco jako brutální Nikita, která se ale hodně nepovedla.
Boží mlýny - Sekta (2021) (epizoda)
Slezáčkův guru Jára má charisma, co mají za přednost Hřebejkovy Boží mlýny, na to jsem zatím nepřišla. Logika a humor to ale není.