Recenze (32)
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
Proste Americká komedie. Deuce je skvělá gigolo i na starém kontinentě. 60% postačí.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Hodně zajímavý nápad a docela i dobře natočený. Jen ten Walken mi tam moc nesedí. Jinak jsem se u Sandlera pobavil jako vždycky a proto 80%.
Machři (2010)
Pobavilo a to je asi hlavní účel tohoto filmu. Dobrá parta herců a kočka Salma. 60%
Bastardi (2010)
Téma zajímavé, ale provedení k pláči. Banda neherců v čele s Magnuskem. Odpad!
Ranč U Zelené sedmy (1998) (seriál)
Seriál mého dětství. V době, když jsem byl nemocný doma tak sem si velmi rád pouštěl všechny díly od začátku.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Česká klasika. Bolek jako milionář očividně ví co s penězi a jako vesnický balík si to dokáže užít. Hlášek je zde neskutečné množství a i dnes se dají skvěle použit. Jen ať není další díl jak bylo původně v plánu. Tohle totiž už trumfnout nejde.
Temný rytíř (2008)
Dokonalý!! Životní role Heatha Ledgera a velká škoda, že i poslední. Trošku mi přijde, že zde "záporák" doslova zastínil hlavního hrdinu, ale mně to teda rozhodně nevadí, pač já jsem si tento film skvěle užil.
Brankář bydlí v naší ulici (1957)
V dětství jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Není to sice moc "vysoké herectví", ale mě jako malého to dokázalo velice pobavit. Hold stará klasika.
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
Na jedno shlédnutí pobaví.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Bláznivá komedie, která je jen pro opravdové "fajnšmekry". Zvláštní humor, ale pro mě příjemné zpestření.