Recenze (255)
Pomsta mrtvého muže (2013)
6/10
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Subjektivní prožitek z filmu: 9/10 Celková kvalita filmu: 8/10
Strážci Galaxie (2014)
7/10
Kingsman: Tajná služba (2014)
8/10
Šílený Max: Bojovník silnic (1981)
8/10
Prokletý ostrov (2010)
10/10
Nespoutaný Django (2012)
8/10
Kdo přežije - San Juan del Sur – Blood vs. Water (2014) (série)
7/10
Železná srdce (2014)
8/10
Lemmy Forever (2010)
7/10