Recenze (179)
Iron Man 3 (2013)
Keď mal byť toto posledný Iron Man tak mi to je dosť lúto lebo práve som mu prišiel na chuť!
Lego: Batman (2013)
LEGO GAMES na pS3 ma móc bavia. LEGO MOVIE je ale strašná nuda. Síce časovo nenáročné ale plytké, mierne neprehladné ale dostatočne nezáživné.
Atlas mraků (2012)
Maskérska práca a casting odvedený výborne, avšak, ostatné akosi pokulhavalo. Dramaturgia, réžia.. Tempo veľmi pomalé, postavy nesympatické a keď aj v nejakom momente zaujili, tak sa prestrihlo do iného časového obdobia. Jednoducho guláš síce s dobrými prísadami, ale nedochutený a nedovarený. S božou pomocou 3*.
Diktátor (2012)
V rámci politickej, rasovej a náboženskej nekorektnosti je to proste TOP!
Temný rytíř povstal (2012)
Ja som si opäť nepošmakoval. Neviem čím to je, ale od čias Nicholsona ako Jokera a de Vita akoTučňáka, už žiadny další nemal tú správnu temnú atmosféru, a to je myslím škoda, hlavne keď jeho následovníci nesú až v dvoch prípadoch v názve "TEMNÝ". Maličkú výnimku tvorí Ledgerov opus z roku 2008, za čo si 5 hviezd zaslúžil! Toto ale opäť bola len akčná nakládačka s efektami bez skutočnej nočnej depresie a temnoty. No a tých nelogičností?Neúrekom! Preto pre mňa Temný rytier ani nepovstal ani sa nevrátil. Temný rytier stále ostáva v rokoch 1989-1992. Snáď nabudúce!
Bez dechu (2011)
Ale čože čo? Myslím, že ľudia, ktorí označujú filmy prívlastkami ako "Mysteriózny", by si mali vstúpiť do svedomia. No ale poďme k meritu veci a to je to ,že Taylor Lautner, bol jednoducho,ako idol vlhkých nohavičiek, použitý do žánru, do ktorého ešte nevyrástol. Zjavne si, ale režisér nerobil z toho hlavu a všetko naokolo prispôsobil do štýlu Bournovo ultimátum v Disney obale. Ono to akosi speje k tomu nešťastiu, že o chvíľu uvidíme Justina Biebera v úlohe Bonda a Selenu Gomez ako Bondgirl. Odpad to, ale zase nie je!
Born to Race (2011)
Nič originálne, nič zaujímavé, a hlavný hrdina tiež slabý, nie sympatický, slabota.. Len pre tých čo si aspoň chcú pozrieť nejaké tie american muscle cars a pod. No a ešte ten debilný preklad názvu do slovenčiny Born to race ako Rýchly a zbesilý, tak to už je len čerešnička na torte :D
Muži v naději (2011)
Jak tak čítam väčšinu komentárov, len neveriacky krútim hlavou. V rámci žánru to pre mňa bola 100% tná záležitosť, ktorá s ľahkosťou prekonáva akýkoľvek zahraničný film s touto tématikou. Nehovoriac o skvelej kombinácii hercov (herečiek) čo sa vo filme snúbi. Ďakujem p. Vejdelěk bolo to fajn :)
Obřad (2011)
Dlho, dlho dobré, ale na konci. Ten pátos? To mi totálne skazilo zážitok.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Nehnevajte sa ale čo je moc je moc! Tu sme to už vyhnali do takého extrému že mať vedľa seba Vin Diesela v aute, tak s ním snáď vyhrám aj vojnu v Afganistáne. Jednoducho celé prehnané až moc! Ako jednohubka pred spaním to ale asi uspokojí.