Recenze (180)
Hořký měsíc (1992)
První polovina trochu nudila, druhá lepší. 3.5* Za mě možná trochu přehnanější na to, abych to dokázal "prokouknout".
VALL-I (2008)
Roztomilá pohádka, která vzhledem asi k mým nízkým nárokům na žánr jim stoprocentně dostála. Žádný rozumný přesah kromě relativně prvoplánového dojetí se nekonal, takže 4*.
Růžový panter znovu zasahuje (1976)
Občas už gagy (opakované padání ze schodů) nejsou vtipné, ale co se dá dělat - některé jsou dokonalost sama (přitažení se z pokažené židle za cizí kravatu).
Osm hrozných (2015)
Moc mrtvol na můj vkus.
Korunní princ (2015) (TV film)
Nejprůměrnější průměr
Devítiocasá kočka (1971)
Nenudí, jen postrádá více originality. Druhé shlédnutí: No, možná to i trochu nudí. Je to takové jednoduché a bez nějakého zajímavého vizuálu či gore.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
70%, taková standardní zábava
Stendhalův syndrom (1996)
První část dobré, druhá s pointou už předvídatelná.
Millerovi na tripu (2013)
Jako špatný to nebylo, některé vtipy fakt super, zápletka bezva. Ale nevyhnulo se to hromadě vtipů založených na trapnosti a ty já prostě fakt hodně nemám rád.
Návrat Sherlocka Holmese - Opatské sídlo (1986) (epizoda)
Anne-Louise Lambert z Picnic at Hanging Rock od Petera Weira! Jsem si řílak, že ji odněkud znám :-)