Recenze (180)
Jurský park (1993)
Asi je to tím, že je to už postarší snímek. Zápletka je zajímavá, ale jinak je to hlavně o řvaní, pištění a pobíhání sem a tam, děj veškerý žádný. K tomu ještě pro mě hodně otravná hudba.
Památkáři (2014)
Zajímavé téma, ale zpracované hodně po americku. Jako by děj filmu byl dělán hlavně s cílem zobrazit co nejvíce patosu. 50%
Beowulf (2007)
Kdyby to nebylo tak digitální, bylo by to za víc. Příběh a atmosféra 4+.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
viz verbal
500 dní se Summer (2009)
viz hodnocení uživatele Subjektiv
Sbohem buď, lásko má (1975)
Mitchum teda trochu moc starý na tuto roli už je, ale jinak film vcelku šel. Atmosféra OK. Problém jako se všemi adaptacemi chandlerovek a vůbec knih obecně - moc se vynechává, moc se spěchá. Aspoň že konečně krev je vidět a obecně realističnost hereckého projevu se v roce 1975 blíží tomu, o čem drsná škola byla. Vždycky jsem měl problém se spojením hardboiled school a film noir. Hardboiled school = realističnost, drsnost, syrovost. Filmy 30.-50. let (a proto bohužel i všechny noiry) = přehrávání, vzdychání, postavy hroutící se k zemi jako loutky, bez kapky krve. V tomto má tento film vcelku navrch a proto hvězdička navíc. Celkově za 4*.
Sestřička (1969)
Není to špatné, ale jak zmiňují ostatní - nečíst nedávno knihu, bylo by těžké vše pochopit. Garner jako Marlowe bezva, rozhodně lepší než Bogart. Ale tempo filmu je moc rychlé. 3/4
Vymítač ďábla (1973)
Překvapivě funkční horor, možná jsem měl ale jen štěstí na správný okamži. 90% (director's cut)
Kdo je tady ředitel? (2006)
50%
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Pokud to srovnám dnešními měřítky (což nutně musím, abych hodnotil skutečně to, jak se mi film líbil ve srovnání s ostatními), tak to je takový normální koukatelný thriller. Nenudí, ale neměl jsem problém ho deset minut před koncem vypnout a dokoukat to za týden. To by se asi u čtyřhvězdičkových stávat nemělo.