Recenze (180)
Most přes řeku Kwai (1957)
Nemohu si pomoci, trochu nuda a žádné zásadní myšlenky film podle mě taky neobsahuje, ale jinak ok
Hugo a jeho velký objev (2011)
4,5*
Zrůda (2003)
spíš toto není můj styl filmů, protože mě vlastně nezajímá, co se v něm děje, než že by to bylo špatné (natož herecké výkony aby byly špatné) :-)
Mary a Max (2009)
4.5*
Piknik na Hanging Rock (1975)
Nemůžu si pomoci, ale ve druhé polovině film úplně ztratí spád a atmosféru. Zato ta první, to je masterpiece atmosféry, kterou výborně doplňuje hudba Gheorghe Zamfira. Tu si pouštím i zvlášť, což se mi u jiných "soundtracků" nestává :-)
Castle na zabití (2009) (seriál)
Postavy za 5*, krimipříběhy standard 3*. Jinak pro fandy Firefly je zde plno referencí, tak si je užijte ;-)
Firefly (2002) (seriál)
Dokonalost. To nejlepší z Josse Whedona - nečernobílé zajímavé postavy a klišé převrácená naruby v zápletkách, které dokonale zabaví. Jeden ze seriálů, který si jednou za čas sjedu celý znova a pořád mě baví. Televize FOX, která ho po 14 dílech zrušila by zasloužila pohlavek.
Tma (2005)
Dobří herci a atmosféra, ale něco mi na tom pořád vadilo. Hlavní hrdinka je na mě moc hysterická a děj je tak nějak roztříštěný.
Vlkodav z kmene Šedých psů (2006)
Překvapivě koukatelné.
The Decline of Western Civilization Part II: The Metal Years (1988)
Dokument o Hair Metalu - banda pozérů (na všech stranách - hudebníci, fanoušci, oponenti), povídá většinou o pitomostech. Ale asi takoví opravdu byli (a jsou), takže dokument dokumentuje nejspíš věrně.