Recenze (180)
Ajťáci (2006) (seriál)
Rozjezd v podobě první série je výborný, ale postupem času to nějak ztrácí na kvalitě z získává na afektovanosti (jsou tam i výjimky potvrzující pravidlo).
All in This Tea (2007)
Putování s Davidem Hoffmanem za pravým čínským čajem, pěstovaným farmáři v horách. David mluví s farmáři, ukazuje (ale jen velmi zlehka) jak je čaj tradičně vyráběn a vysvětluje jakým nástrahám musí tento čaj čelit v boji proti čaji pěstovanému v Číně velkými firmami, které používají automatizaci, hnojiva a pesticidy. Jako povzbuzení ke hledání a pití výjimečných čajů výborné. Umožňuje nasát atmosféru hor zahalených oparem, tam kde rostou ty nejlepší čaje. Nečekejte ale přednášky o rozdílech mezi černým a zeleným čajem či jakou konvičku si koupit. O tom tento film není.
Anděl Páně (2005)
Vzhledem k současné pohádkové bídě..
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
viz verbal
Až přijde kocour (1963)
Až na Jana Wericha je to myšlenkově film tak na 10 minut. A dějově se prakticky není na co dívat, nevím...
Balada o Cable Hogueovi (1970)
Čekal jsem víc. Jednak ty "experimentální filmové postupy" se mi vůbec nelíbily, dělaly z toho podivnou grotesku. A jednak to bylo tak nějak vlastně o ničem.
Beowulf (2007)
Kdyby to nebylo tak digitální, bylo by to za víc. Příběh a atmosféra 4+.
Bohemian Rhapsody (2018)
3.5*
Brooklyn 99 (2013) (seriál)
Bože
Bůh s námi - od defenestrace k Bílé hoře (2018) (TV film)
Škoda. Kostýmy dobré, a herci někteří také, ale zbytek toho, co tvoří film filmem už ne. V podstatě nulový děj, rádoby hluboké monology a dialogy (viz komentář "flanker.27"), nedá se u toho udržet pozornost. Pokud někoho zajímá toto období, pusťte si Lékaře umírajícího času. Nejlépe seriál, kde se tomuto období věnuje jeden nebo dva díly.