Recenze (1 728)
Labyrint - Série 2 (2017) (série)
Pobně dobré jako první série,trochu zklamala jen závěrečná potyčka .Postavy a děje hodně rozvrstvené a neustálé naznačování napíná až do konce.A k tomu dávka tajemna,kterou u nás umí jenom Strach.
Špióni odvedle (2016)
Dobrá zápletka,která ale postupně ztrácí dech.Ale jinak průměr který neurazí.
Demolice (2015)
Historie jednoho psychického zhroucení,to je všechno.Jinak až na pár okamžiků nuda.
Anthropoid (2016)
V podstatě stejně dobré jako český originál.Důležitá fakta zůstala zachována,těch pár ústřelů budiž odpuštěno.Tíživost a agresivita doby prostupuje celým dějem a střízlivě ukazuje realitu.
Sherlock: Přízračná nevěsta (2016) (TV film)
Srandička od tvůrců,jakoby pocta originálu.Vlastně ani nejde o to něco vyřešit,jako spíš o způsob vyprávění.Zbytečný úkrok stranou,když už jste pomalu vyčerpali všechny možné i nemožné zvraty.
Orel Eddie (2016)
Sympatické je,že se jedná opravdu o dobrý sportovní film.Problémem je,že se skutečným příběhem má společného pomálu.Od věku Eddieho,přes délky skoků až po detaily závodů.Klasická Hollywoodská true story.
Infiltrátor (2016)
Napínavé drama,kde nebezpečí je skutečné a autenticita příběhu strhující.
Zúčtování (2016)
Kvalitně strávený čas.Ukázkový thriller,kde se neplýtvá akcí a musí se přemýšlet.
Carol (2015)
Jak si zkazit večer.Sie romantický,ale veskrze nudný příběh.Zajímavý pouze tím,že se odehrával za hranicí zákona.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Rowlingová v plné formě.Je vidět jak jí psaní baví.Žádná postava nevyšumí,všechno do sebe zapadá.A Redmayne si roli přímo užívá.