Recenze (219)
Poslední upír (1993) (TV film)
Jako slušně mysteriózní a napínavý, místama našponovaný jak Drákula. Tenhle díl se povedl. A ještě tam hraje Dálgliš a výborně, takže trochu nadhodnotím na 4*.
Agatha Christie's Poirot - Zlo pod sluncem (2001) (epizoda)
Konečně díl se smysluplnou zápletkou a funkčním provedením zločinu.
Herec (2020) (seriál)
Potěšilo kvalitní zpracování, výborně zahraný, pointy, zvraty...na televizní inscenaci velmi dobré.
Kandidát (2013)
Bomba. Marketingovy matrix v modernim strihu svetove urovne. Fakt jsem cumel. I vcetne zaverecne pointy. Well done, Bobe!
Povodeň (2005) (TV film)
Tomu se rika herecky koncert.
Kořist (2019)
Trošku nadhodnotím, protože mne potešil závěr, ketrý se obešel bez tradičních amerických líbaček, slziček a jiných dojemných píčovinek.
Maigret - Maigret klade past (2016) (epizoda)
Libi se mi poctivy detektivni příběh, jenom to trochu kazi levna tv kamera, prestoze se snazi vypracovat atmosferu na lokacich. Atkinson vyborny, vubec neprehrava, minimalisticke herectví pribehu sedi.
Správnej dres (2015) (TV film)
Normalne za 3*, ale protoze fandim Litvinovu a ten tam hraje zasadni roli, davam hvezdu navic. A taky to tocili v sezone, co jsme vyhrali titul.
Volání rodu (1977)
Míra Moravec, to je vůdce rodu jak má být, chytrej, divokej a ...vlasatej!
Tisíc za jednu noc (1932)
Zapomenutá perla. Spousta vtipných hlášek, komických výstupu, zejména obě mladé herečky a Pištěk to dáváji skvele.