Recenze (219)
V pasti (2005)
Tady se mi vyplatilo moje obvyklé pravidlo, moc nestudovat obsah děje dopředu, takže vyšlo překvapení, když se role začala otáčet. Trochu mi to připomínalo Telefonní budku. V druhé půlce se to občas protahovalo, ale jinak to byla síla.
Dům (2011)
Trochu nadhodnotim, protoze me obycejny lidsky pribeh a jeho zpracovani potesilo. Zadne digital I triky a roztresena kamera.
Já, robot (2004)
Skoda te druhe poloviny, kdy se to zmenilo na bezduchou strilecku jednoznacne smerujici k happy-endu. Will ve finale likviduje roboty jako na bezicim pasu, az jsem se musel smat.
Černočerná tma (2000)
Docela dobré akční sci-fi, které sice vykrádá Vetřelce2, ale dělá to poměrně chytře, takže to není na škodu.
Milenci a vrazi (2004)
Moc nerozumím tomu nízkému hodnocení ostatních uživatelů. Sice je film dost depresivní, ale velmi dobře udělaný, herecké výkony, dialogy, výborné dobové reálie a kamerové záběry...rozhodně nadprůměr. Sice jsem se po něm cítil sklíčeně, ale nějak na mne zapůsobil, na rozdíl od jiných filmů, které jen prošumí. Souhladím s názorem Kleopatry.
Žár těla (1981)
Propracovaný thriller, uvažuji mu dát 5*, protože tam není žádná větší chyba a člověku některý věci dochází až dodatečně. Taky tam není žádná zpěsilá atmosféra a pěkně se to postupně rozjíždí. Souhlasím s přirovnáním k Basic Instinktu. A Kathleen byla super kočka, o tom žádná.
Magical Mystery Tour (1967) (TV film)
Je to super, líbilo se mi to mnohem více než předchozí beatlesácké rádoby-filmy s dějem. Jedná se vlastně o ulítlé videoklipy propojené tématem autobusového výletu a to vše v hipísácko-groteskním provedení. Některé scény jsou velmi legrační, třeba ta s tím důstojníkem, co tam komanduje všechny nesrozumitelným jazykem, nebo anglický bobíci tancující na zdi v I am the Walrus. Dokonalá ukázka psychedelického úletu, instruktážní video "jaké to bylo v éře hippies".
Indiánské léto (1995)
Film mne pobavil a poetiku 60. let a formanovských filmů jsem tam zaregistroval, na mne to fungovalo. Trapné a nedokonalé dialogy mladistvích mi připadaly legrační, naopak scéna s jabkama byla zbytečně dlouhá. Normálně bych dal za 3*, ale za objevení nových tváří přihazuji ještě jednu hvězdu.
Pusinky (2007)
Pozitivní překvapení. Jak 3 teenagerky chtěli vyrazit stopem daleko za hranice a přitom začundrovali na severu Čech. Přitom řeší svoje mindráky, nebo spíš si na pár dalších zadělají. Film šlape, žádné umělé ptákoviny, ale reálné problémy a nejistoty mladých holek. Většinou neznámé herecké tváře plus pár velice kvalitních mosteckých komparzistů....dávám za 4*.
Agatha Christie's Poirot - Cornwallská záhada (1990) (epizoda)
Konečně zase slušnej Poirot. Mám radši ty kratší, jako je tento a s komediálním prvkem, tentokrát od Hastingse, takže jsme s tímto dílem namíru spokojen. A taky se mi tam líbí ty starý vlaky, káry a anglický předválečný reálie, tady taky dobře udělaný.