Recenze (367)
Americký táta (2005) (seriál)
Po více dílech musím zvednout z původních tří na čtyři hvězdičky. Holt mám slabost pro animáky, no. A musím říct, že satirické strefování se do americké tajné služby mi během několika dílů vážně přirostlo k srdci. Hlavně ta německá ryba!
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Těsně na pomezí 3 a 4 *. Po většinu stopáže super, ale občas začne drhnout tempo a fóry nefungujou tak, jak asi měly...
Asterix a Obelix (1999)
Hraný Asterix v porovnání s kresleným Asterixem selhává na plné čáře. Ale celkově to není taková tragédie.
A-Team: Poslední mise (2010)
I'm gonna kill you, fool!!
Ať vejde ten pravý (2008)
Jdu si sehnat knižní předlohu.
Avatar (2009)
Příběh není z nejoriginálnějších a spoustu věcí už jsem někde předtím viděl, ale co? Ani minutu jsem se nenudil, emocí to ze mě vyždímalo až až a o vizuálním zpracování se zmiňovat ani nebudu, protože je naprosto dokonalé a konkurence prakticky neexistuje.
Avengers (2012)
Takže asi takhe: 1 hvězdička za Iron-Mana, 1 hvězdička za Thora, 1 hvězdička za Hawkeye, 1 hvězdička za Kapitána Ameriku a poslední velká hvězdička za Hulka!
Avengers: Age of Ultron (2015)
Moment překvapení a wow efekt 1. dílu už chybí, ale stále je to solidní komiksová zábava. Spousta nových postav překvapivě nevadí, na konci jsem byl až sám překvapený, jak jsem si je za tu chvíli stihl oblíbit. Viděno v 3D, které mi přišlo naprosto zbytečné.
Avengers: Nejmocnější hrdinové světa (2010) (seriál)
Na animák nečekaně našlapané akcí a musím říct, že ku prospěchu věci! Pro fanouška komiksů povinnost.
Babe 2: Prasátko ve městě (1998)
Kouzlo původního filmu je pryč a ani změna prostředí nic nezachrání. Další zbytečná dvojka.