Recenze (973)
Nesvatbovi (2005)
85%
Leon (1994)
90%
Specialista (1994)
Po řemeslné stránce naprostá katastrofa. "Áčkový" námět, "Béčkový" příběh, "Céčkové" zpracování...
Prázdniny (2006)
70%
Guy Martin: F1 Speciál (2016) (pořad)
Poněkud zvláštní "dokument", už jen tím, že se snaží srovnat nesrovnatelné. Při vší úctě k superbikům, nemůže jakákoli motorka konkurovat F1. Prakticky v téměř v ničem. Zajímavý element byl taky v neskrývaném "snobském" chování Couldharda, který v každém druhém záběru dával Matinovi na jevo, jaký je to "vesnický balík"... Divné.
Suburbicon: Temné předměstí (2017)
Klasická Cohenovka (nebo se už říká Clooneyovka??), tentokrát se ale šlo myslím trochu přes čáru... Ta dětská postava uprostřed toho všeho marasu mi tam místy vadila.. Jinak superšedý průměr.. .
Já, Olga Hepnarová (2016)
Polská Natalie Portman v parádní černobílé depresárně o nejmasovější české vražedkyni..
Bába z ledu (2017)
Slámovka jako řemen, až z toho místy mrazilo.. :-)
Spielberg (2017) (TV film)
Vyčerpávájící cesta jedné žijící legendy...
Naprostí cizinci (2016)
Z kraje na plnou hubu řečeno "ukecanost o ničem", ve středních pasážích atmosféra houstne, a na konci člověka trochu až zamrazí.