Recenze (973)
Blade Runner 2049 (2017)
"Temná", místy až Orwellovsky depresivní vize budoucnosti skvěle navazuje na atmosféru a vizuál jedničky. Žádnou velkou a strhující akci film nenabídne, čekejte spíše komorní dialogové sci-fi s pozvolným tempem, výborným Goslingem a fantastickou hudbou..
Blade Runner (1982)
Ten film není kdovíjak zábavný a strhující, ale má "něco do sebe". V podstatě se jedná komorní dialogové sci-fi, avšak s perfektním vizuálem a atmosférou. A to hodnotím po třiceti pěti letech po vzniku.
Profesionál (1981)
Vidět to v kině v době premiéry, asi bych se neudržel a dal pět. Jenže to mi byly tři roky, a internet měla jen Anglická královna. Dnes už jen za čtyři.
Trabantem do posledního dechu (2016)
Celovečerák mi sedl víc než seriál, ale i tak je trochu cítit že se jede a točí proto, že se to od Vás prostě čeká a né jen tak pro zábavu.
MovieZone Live! (2010) (pořad)
Místy sice trochu arogantní, ale z velké části taky vtipné, zábavné a silně neformální pokecání o filmech.. Držim palce chlapi!
Ja milujem, ty miluješ (1980)
Depresivní prostředí normalizace doplňují prostí, přátelští a tak nějak spokojení lidé. Jako film je to ale opravdu nudné.
Dunkerk (2017)
Po čertech zajímavý film, vše je potřízeno "tísnivé" atmosféře a napětí. Nikdo tady není pořádně v hlavní roli, a pokud už jo, tak mu není téměř celý film není vidět do obličeje. Po fimařské a technické stránce to bude buldozer příštích Oscarů.
Rambo III (1988)
Ve všech ohledech zbytečný film..
Logan: Wolverine (2017)
Na Márvelovku nečekaně depresivní, opravdové.....
Instalatér z Tuchlovic (2016)
Na první pohled další "vidlácká komedie", ještě korunovaná Kohákem v montérkách. Na ten druhý sociálně zaměřené drama zamýšlející se nad (ne)fungováním vztahů rodinných, generačních i rasových. Film je tak prostý, až je pěkný - stejně jako postava (údajně existujícího) Luboše Cafourka.