Recenze (973)
Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená (2018)
Tvůrci tohodle renderu nehulili, spíše jedli hřiby...:)
Soudruh detektiv (2017) (seriál)
Znáte ty klasické Americké parťácké kriminálky jako “Starsky&Hutch”, “MiamiVice” a tak dále? Teď si to samé představte akorát zcela naopak, ve východním bloku - komunistické Bukurešti. Natočeno nedávno, Američany, avšak s kompletně Rumunským štábem, herci. Celé má navodit dojem původního Rumunského restaurovaného seriálu-z té doby... :) popis zní kostrbatě, ale tenhle “inverzní paskvil” působí velmi dobře, dokonalá parodie.
Želvy Ninja (2014)
Popravdě, já na tom neviděl nic moc špatně, hodnoťme to z perspektivy “cílové skupiny diváků” - kluci 8-14let... Ten můj seděl v sedačce jako přikovaný. A za mě, minimálně Technicky bez vyhrad 😉 70%
Pásky z Nagana (2018)
Fantastický sportovní dokument s velikým přesahem do politiky let minulých a Českých novodobých dějin obecně...
Úsměvy smutných mužů (2018)
Jsem člověk, co se umí - možná až moc, do filmu ponořit, brát ho osobně, být “jeho součastí”.. A tento film jsem nedokoukal, rozpité pivo nedopil, nechutnalo mi. Nebylo mi fyzicky dobře. Jsem “hysterka”?, alkoholik?, nebo je to normální??? Bojím se toho, co jsem viděl, a je to dobře...
Moonwalker (1988)
Težko dnes objektivně hodnotit... Byly tam osmdesátky, byl tam "Smooth Criminal" - což je jedna z nejlepších tanečních sestav hudební historie.... film stál za prd, ale klipy v něm obsažené OK...!
Rocky (1976)
Tímhle to začalo, není to ani tak sportovní, jako sociální drama. Opravdu dobré!
Zrodila se hvězda (2018)
Pořád přemýším nad tím, proč by film neměl dostat “plnou palbu”, přiznavám ale, že prostě nemohu na nic příjít. Bradley Cooper boduje hned napoprvé.
Saljut-7 (2017)
Apollo 13 na Ruský způsob potěší až od třetiny, kdy se začne něco dít. Do té doby je to je “televizní inscenace”. Rozpočet 7mil.$ je docela cítit, ale na druhou stranu naopak za ty prachy, některé záběry bez výtky..!
Až po uši (2014) (seriál)
Docela fajn vztahová jednohubka - 70%