Recenze (973)
Spojenci (2016)
Robert Zemeckis prostě umí vyprávět ....
Big Lebowski (1998)
No, fajn Cohenovka.. Však víte :)
Dost (2002)
Film se nemel jmenovat "Dost", ale "Proč?".
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Souhlasím, je to tak divné, až je to dobré...
Anthropoid (2016)
Hlava říká 4, ale srdce 5 :) Na mě to zapůsobilo a teď vím, že operace Anthropoid byla nejspíše největší patriotský počin v novodobých dějinách Českého národa. ""Reinhard Heydrich byl nejvyšším představitelem Třetí říše, na kterého byl úspěšně uskutečněn atentát""......
Daylight's End (2016)
Zbytečný film, a to i za předpokladu, že jste příznivec zombáren.
Pustina (2016) (seriál)
Bez komentáře, v tom nejlepším slova smyslu... A to jsem záměrně čekal na konec, kde řada minisérií ztroskotává při závěrečné pointě.. Další povídání netřeba!
Collateral Beauty: Druhá šance (2016)
Film, který se pokouší na nejtěžší chvíle života nahlížet s nadhledem, dokonce přidává špetku humoru. Asi jej nebudete chtít vidět vícekrát, nebude trhat rekordy v návštěvnostech, ale za pozornost určitě stojí. 70%
Snowden (2016)
Je to takový ten film dle skutečné události, kdy po závěrečných titulcích jdete na internet a máte tendenci si to ještě ověřit, že to tak opravdu bylo. Po tomhle možná začne "mód letadlo" ve svém mobilu zapínat mnohem častěji než doposud. A rozhodně nejde o žádnou sci-fi. 90%
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Mám rád Eastwoodovy filmy, incident na Hudsonu ale dopadl až tak dokonale, že tím paradoxně strhává samotný námět filmu směrem k průměru.. Filmu jako takovému nelze nic vytknout.