Recenze (1 457)
Arcane (2021) (seriál)
Vizuálně opojná videoherní adaptace se skvělým příběhem o osudu dvou sester na různých stranách barikády. Po dlouhé době seriál, který mě semlel a vyplivnul až na konci.
Dennis - postrach okolí (1993)
Tři hvězdy za skvělého Christophera Lloyda. Jinak průměr
Králové videa (2020)
Skvělý dokument, který má svých pár dramaturgických chybiček, ale nahrazuje to srdíčkem. Nezávislá dokumentární komedie, dělaná pro nadšence i laiky. Člověk se dozví něco z historie, něco o technice a vyslechne si spoustu historek a bizarních momentů z rychlodabingové historie. Už se těším na DVD
Francouzská spojka (1971)
Zajímavý příběh, skvělé herecké výkony, ale taková trochu zmatená režie.
Něco jako komedie (2010)
Skvělá teen verze Přeletu nad kukaččím hnízdem.
Nailed It! (2018) (pořad)
Příjemná změna oproti klasické kuchařské show. Jednohubka na nudné odpoledne.
Zem je láva (2020) (pořad)
Je to donebevolající ptákovina, ale na zalepení deštivého nedělního odpoledne je to celkem fajn
Baby Driver (2017)
Zajímavá forma vyprávění, ale bohužel s absolutně nudným a necharismatickým Elgortem v hlavní roli. Škoda. Edgara Whrighta a jeho styl mám rád, ale tohle mi zkrátka nesedlo
Tenkrát poprvé (2020) (seriál)
Tři hvězdy za občas až moc nudnou a sebestřednou podívanou. Kupodivu mě víc než hlavní hrdinka a její rodina bavili příběhy jejích kamarádek. Uvidíme co s tím provede druhá série, která pravděpodobně přijde zanedlouho. Plusem je skvělý vypravěč John McEnroe
Poslední představení (2020) (seriál)
Občas sice ruší přeskakování mezi obdobími, ale to je tak jediná kaňka na vynikajícím dokumentu. Luxusní podívaná