Recenze (1 457)
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Lehce prostřihnout a udělat z toho uzavřenou sérii a bylo by to naprosto dokonalé.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Dokonalý komiksový film, v plném významu tohoto žánru. Vizuální poezie se silným příběhem
Světáci (1969)
Tady je prostě všechno.
Projekt A (1983)
Hloupoučké, slapstickové a s několika vážně otřesnými hereckými výkony. Přesto neskutečně zábavné. Jackie asi poprvé předvedl moderní kung-fu bojové scény, představila se nám svatá trojice Chan-Hung-Biao, akce je vynikající, některé humorné momenty jsou bránutrhající a projížďka na kole je geniální. Za mě super zábava
Luca (2021)
Film o kamarádství na italském pobřeží. Pixar poslední dobou střílí tak trochu vedle, ale tenhle snímek se trefil. Je zábavný, dojemný, kamarádský a pohodový. Na nejlepší pixarovky se nechytá, přesto je super
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Bohužel se tu dost projevuje tvůrčí studio Illumination, takže film má tak trochu ADHD, nicméně odkazy a humor se dost často trefí do černého a film je skvělým a zábavným animákem
Zákon mlčení (1985)
Na Norrisův film nezvykle kvalitní. Kriminálka, která by mohla sednout jako jeden z dílů série Drsného Harryho.
Základní instinkt (1992)
Vynikající mysteriózni thriller
Gólman (2019)
Téma zajímavé, herec v hlavní roli typově skvěle vybraný a…no to je tak všechno. Nepamatuju, kdy naposled jsem viděl film, který tak zoufale postrádá jakoukoli atmosféru. Navíc to zpracováni jakoby hraný dokument. No nevím. Život Terry Sawchuka by zasloužil mnohem lepší zpracování, než tehhle nudný, nahnědlý, nevýrazný pokus o dokudrama
Bullet Train (2022)
Zábavná a vizuální jednohubka ve stylu Guye Ritchieho s vynikajícím AT Johnsonem