Recenze (28)
Poslední noc v Římě (2010)
Jak píší kritici...100% nebo 0% - you get it or you dont...není to o nepochopení, ale o subjektivním zapůsobení sledu obrazů, nálada, hudby a chutí na každého jednotlivce...u mě hluboce vryto pod kůží....krása, síla a někdy i pomíjivost okamžiku....
Neřízená střela (2010)
Jedna z nejlepších gansterských ostrovních komedií + naprosto geniální hlavní protagonisté (Bill Nighy je Bůh) = brilantně namíchaný koktejl pro filmové fanoušky
Single Man (2009)
Před Colinem Firthem jsem smekla už dávno....před Tomem Fordem smekám teď.
Hnízdo neřesti (2010)
Neskutečná chemie mezi Helen a Sergiem!!!!! wow
Sladká Irma (1963)
Tahle trojka (Wilder, Lennon, MacLaine) to opravdu umí = *** a půl
Za zvuků hudby (1965)
Po shlédnutí tohoto veledíla přehodnocuji svůj žebříček....naprosto úchvatné
Slaměný vdovec (1955)
"Mám blondýnku v kuchyni ... , kdo myslíte že to je, Marilyn Monroe?" :D
Třpyt v trávě (1961)
Hlubokou myšlenku mnohé dnešní filmy postrádají.
Zombieland (2009)
*** a půl....za velmi milé překvapení :) za woodyho :)
127 hodin (2010)
Film posunující hranice....dechberoucí příroda, dechberoucí James Franco, dechberoucí napětí