Recenze (671)
Volby 2020 (2020) (pořad)
Pane šéfe... :D
Spalovač mrtvol (1968)
Nemůžu si pomoct....ale tohle mě absolutně neoslovilo. Nekonečná hodina a půl...
Veronica Avluv: No Limits (2013)
Legenda bez limitů, squirt machine.
Česko-19 (2020) (TV film)
Prostě TV Nova. Útok na emoce, dramatizace, apokalyptický nádech...opět tento kanál potvrdil svou “kvalitu”. Strach na prvním místě...
Žhavé výstřely 2 (1993)
Výborné :D Námět v propagandistické srágoře...a výsledek ještě vtipnější.
Narozen 4. července (1989)
Stone - Cruise - Dafoe....víc netřeba dodávat. Opět vynikající počin.
Zlatá maska (2020) (pořad)
Tak to je kvalitní mr.dka. A co teprve ta parta účinkujících. Pohlreich na tom musí být asi finančně špatně, že se propůjčil takové srágoře. A to nazýval Babicu telebritou :D
S Babicou v karanténě (2020) (pořad)
Babica jinak...pohodář, žádný stres.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Syrové, brutální...skvělé
Rambo III (1988)
Rambo 3 = Rocky 4....propaganda nejhrubšího zrna. Výborný je okamžik, kdy plukovník předloží fotky jako důkaz. Kdo by tehdy řekl, že oni sami tohle budou dělat o pár let později a ti, kteří jsou vykresleni jako chudáci, budou nepřátele :D