Oblíbené seriály (9)
Futurama (1999)
Good news everyone! Tenhle počin vás rozhodně nezklame, pokud máte rádi kreslené seriály, parodie a humor obecně. (Jen tak na okraj díl 7 - The Late Philip J. Fry, šestá série - naprosto, ale naprosto dokonalé!)
Červený trpaslík (1988)
Asi jsem opravdu prostá jak bulharská striptérka s inteligencí vlčáka po lobotomii, ale tenhle seriál je prostě jedna z nejlepších věcí, které po Beatles a objevu penicilínu dala Anglie světu. (Mimochodem - polévka gazpacho je neuvěřitelně odporná.)
Česká soda (1993)
Jistě by i německý teoretik Uwe Filtr se mnou souhlasil, že tenhle počin je prostě KULT.
M*A*S*H (1972)
Svého času jsem pod vlivem Meše chtěla odejít s Červeným křížem do nějakého válečného konfliktu a zachraňovat životy. Klidně bych to udělala i dnes, ale jen za podmínky, že bych sloužila s Hókym, Radarem, Klingerem, snesla bych i Šťabajznu, Jó, to by byla válka najednou jedna velká nekončící sranda a veletoč pokru, pařeb v důstojnickém klubu, srandiček, čtyřicetiosmi hodinových služeb a volného sexu!
Návštěvníci (1983)
Malá Velká Británie (2003)
Briti mají jednu úžasnou vlastnost - dokáží si dělat srandu sami ze sebe. Tenhle seriál jde příkladem a to příkladem velice zdařilým. Dělá si srandu za všeho - postižených, tlustých, homosexuálů - těch tu najdete požehnaně, starých, cizinců... Politickou korektnost opravdu nečekejte! "-Jo, já vim."
Hra o trůny (2011)
Všechno podstatné již bylo řečeno výše. (Džordž RRRRrrrrrrr Martin mě pěkně sere, že tu ságu ještě nedopsal!)
Dexter (2006)
Ano, ano, ano. My ženy máme rády zlobivé, nebezpečné, vypracované, hochy.
Willy Fog na cestě kolem světa (1981)
Jako dítě jsem málem dostala epileptický záchvat, když mě naši potrestali tím, že mi nedovolili na jeden díl koukat. Dodnes jim to neodpustím, poňěvadž nevím, který to byl, tudíž si budu musest celý seriál zopakovat a vůbec mě to nebude bolet.